Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 hvor kan man få kjøpt dette??? Hogm og lindex har ikke.. vi så gjerne ha.. Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Det er vel så harry nå at sikkert ingen selger det....
Mammaen til Turid Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 vet jeg har sett det på h & m.. men mener jeg har sett det en annen plass også, husker ikke om det var på lindex eller kappahl...
Mammapostei! Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Vi har mammasnekkerbukser på jobb, (verneklær for gravide). Jeg har alltid synes det så veldig behagelig ut, men det veier ikke opp for hvor inni h**vete upraktiske de er. Når du har vært på do for 3. gang på en time har du mest lyst å ta hele snekkerbuksen og kvele den som fant de opp med den........ (ja jeg vet de sikkert er begravet for noen mannsaldere siden....)... men lykke til med jakten Kan desverre ikke huske å ha sett det noe sted....
Mammaen til Turid Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 http://www.mammahuset.no/productview.php?page=2&mgid=6&gid=73
flopp Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Jeg kjopte mine på H&M, i sommer til halv pris. (Var gravid da også, men mistet.)
Chatterline Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Jeg kjøpte mine på lindex for toppen to uker siden. ellers har jeg ikke sett de noen andre plasser dessverre.
kajfla Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 hehe jeg må le av alle de "stilige" kommentarene her...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Skjøner ikke hva som er alt med snekkerbukser jeg da, hun som startet innlegget her spurte om hvor de kunne kjøpes, ikke hva uudu frekke anonyme sier... heregud, skaff deg et liv... Synes snekkerbukser på gravide er kult jeg !
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har egentlig aldri klart å bestemme meg for hva jeg synes om snekkerbukser jeg... Inntil i går da sambo sa: Skal du ikke kjøpe deg snekkerbukse snart? Magen blir jo så fiiin! Gleder meg til å se deg i snekkerbukse og den rosa toppen..." *smelt* Må kjøpe snekkerbukse jeg også... Rumpa blir jo ikke kjempesmekker, men de neste 5 månedene er det magen som står i fokus! Da skal jeg på Lindex... =)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor vil du ha det?? Går ann å være litt fin selv om man er gravid!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 Så kosleig skat av samboeren din da, ja da er det bare å løpe og kjøpe, synes å man får så fin mage i de buksene...
Hilde_85 Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 jeg har kjøpt mine på polarn o pyret (eller hvordan det skrives) elsker dem. Er så ledig og deilig (enn så lenge) Men de har glidelås helt ned til låret med elastisk stoff i mellom, så jeg får justert den når magen blir større. Kjøpte den vel for 2 uker siden og da var det 30% på den! Så det er kanskje en mulighet! Bryr meg ikke om jeg ser harry ut. Jeg syns jeg kler den og føler meg som en vakker, gravid dame
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #14 Skrevet 19. januar 2008 Har fått streng beskjed fra samboer - gå i hva som helst, men IKKE snekkerbukser )
Chatterline Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 hehe=) samboeren min liker snekkerbuksene, fordi jeg får så fin rumpe i de.. og det synes faktisk jeg og:P Ble faktisk sjekket opp forrige dagen når jeg hadde de på meg:P Snekkerbukser en undervurdert, man må bare finne de rette;)
pusi og lille pusi:) Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 æ vil åsså ha!! men finn ingen plassa.. sett på alle butikka dem har mamma klær men ingen bokse....!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Polarn O. Pyret har, de er så fine som snekkerbukser blir. Min sambo synes også det er flott m. slike bukser. Ikke alle som er enige at det er "ut". Mye ulekkert som regnes som "in" også spør du meg
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 20. januar 2008 #18 Skrevet 20. januar 2008 kjøpte min på polarn O Pyret....behagelig og gå med men litt kjedelig når man har ekstreme do dager...men har ikke det hele tiden da så.... de isolerer varme mer og,brukte den mye før uke 12 for jeg frøs så fælt...strømper og tynn t-skjorte unner og en genser over da ble det faktisk nesten for varmt til tider...er bra bukse å bare slenge på seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå