Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Dette er IKKE et tulleinlegg! Jeg vil bli gravid for og kunne ta kirurgisk abort for å få satt inn en spiral under narkose.. hva sier dere om det?? skal BV komme å ta ungene mine eller?? herregud det er jo ingenting KUN en celleklump, ta dere sammen og skjerp dere!!!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Dårlig forsøk på å provosere. Du dro den litt for langt til at det kunne ha vært troverdig. Sorry
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Den første setningen gjorde det ikke troverdig en gang, prøv en gang til. Eller la vær...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Hvor gammel er du egentlig, 14? Høres ut som guttevalper som har logget seg inn på et forum for voksne for å få litt 'spenning'... herregud...
Gerd-Johan Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 hahaha. Enkelte ganger BLIR jeg faktisk forbauset over hvor mange tullinger det er her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå