snuppa84(:) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg og samboren min har hvært sammen i 1 år,jeg er helt utrolig verpesyk for tiden. Har to veninner som skal ha barn i løpet av en månte.Jeg ønsker meg stert en liten baby men de gjør ikke samboren min han er 88-modell og jeg er 84-modell,kjønner at han er ung enda,men han har vist helt siden vi ble sammen at jeg hadde lyst på barn,han synes at abort ikke er no problem og sier at vi kan få barn senere.Men jeg vill ikke ta abort.har ikke gått på pp siden november men har veldig uregelmessig tr. men jeg vetr ikke hvor mange tester jeg har tatt som er negative,men jeg håber de skar no snart..
babysjuk82 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Du må ikke lure han ialfail.d beste er jo og være 2 om det:-)
snuppa84(:) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 de har jeg ikke planer om, har ikke samvittigehet til de. som sagt må være to om de.
babysjuk82 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Han sku ha sett en liten baby,da ha han nok blitt fresta:-)
snuppa84(:) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 han har en lillesøster på 5år. han smelter vær gang han ser ho. jeg vet han blir en super pappa.
Shiny84 Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 han er 19 år!!! ikke mange som er klare til å bli pappa da!!!! Gi han tid eller finn deg en eldre.
AO3 Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Vet samboeren din at du ikke går på p-piller? Hvis ikke synes jeg du burde fortelle det fortere enn svint. Det er skikkelig dårlig gjort å lure ham!!! Hvis han vet det, og det er derfor du skrev at han synes "abort ikke er no problem", synes jeg du skal være litt obs på det at han faktisk er bare 19 år... Og hvis du håper å bli gravid for at han da skal ombestemme seg ang å bruke abort som prevensjonsmetode (noe som forøvrig absolutt ikke er en riktig ting å gjøre, spør du meg! Abort er en nødløsning, ikke en prevensjonsmetode!) så kan dette backfire kraftig for din del. Er du heldig, synes han det er fint med et barn etter en liten tenkepause. Er du riktig uheldig, kan du risikere å bli alenemamma hvis du trumfer gjennom at du skal beholde barnet, selv om han ønsker abort. Er du villig til å riskere dette? Igjen, han er bare 19 år! Det er helt forståelig at han synes barn er noe dere kan få senere. Husk også at mange gutter er adskillig mer umodne enn jenter på samme alder. Uansett synes jeg du fører ham bak lyset, siden du *håper* at du blir gravid og derfor ikke bruker prevensjon, mens han ikke ønsker barn nå.
snuppa84(:) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 han vet ille godt at jeg ikke går på p-pilla. jeg sluttet på den etter å ha snakket med han og han godkjente de,. han har altid vist at jeg vil ha barn og jeg prøver ikke å føre han bak lyset.han vet at abort ikke er noen form for prevasjon.
Skatt i magen :) Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 samboeren og jeg har vært sammen i 3 år nå. Han brukte et helt år på å bli klar, å jeg sluttet ikke på pillene før han insisterte på at jeg skulle gjøre det. Jeg vil at vi skal være to om å få baby, glede seg og handle inn ting til babyen osv.. For ett år siden var han HELT KLAR på at han IKKE ville ha barn med det første, men når han fikk tenkt litt (hehe, 1 år ) så hjalp det godt.. Han visste godt at jeg hadde enormt lyst til å ha baby, men han visste også godt at jeg ikke ville ha baby uten at han hadde det samme store ønske som meg.. Syntes du skal gi samboeren din en god tenkepause til jeg, dere skal trosalt sette et barn til verden, det er en stor oppgave som begge må være forberedt på, du kommer bare til å erge deg hvis han ikke vil delta like mye som det du gjerne vil at han skal.. Bare et tips Men lykke til iallefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå