Gå til innhold

huff, idag opplevde jeg noe veldig ubehagelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nabo, som er alkoholiker, og veldig innpåsliten, er mye å banker på døra her for å prate - han er jo ikke farlig, men han er veldig slitsom å ha i nærheten når han er litt i kakken.

Så idag var jeg alene hjemme og satt og ammet når han banket på, så jeg åpnet ikke - da kom han gående inn! Vi bor på en plass hvor det er vanlig å gå inn hos folk, men allikevel. Og han ble sittende her å prate, og han var veldig innpåsliten, og full. Og jeg må ærlig inrømme at jeg er redd for han når jeg er alene med babyen. Fikk ikke tak i gubben på tlf, men fikk til slutt lurt meg unna og ringt til en kompis, som var med gubben - og kom og kastet han ut og forklarte han at han ikke måtte komme inn når jeg var alene med babyen, så han gikk hjem og gubben dro igjen - når han så at gubben dro kom han tilbake igjen - for å forklare at jeg ikke måtte være redd for han! Huff, er litt skjelven nå, jeg vet han ikke gjør oss noe, men synes likevel det er ekkelt. Hvertfall nå som han har begynt å komme inn til oss - må det virkelig bli sånn at jeg må begynne å låse døren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du må låse døren.

Hvis han er brisen skjønner han sikkert ikke alvoret i det han blir fortalt.

Skrevet

Huff - så ekkelt, gå å prat med han når han er edru. Det nytter ikke å prate med fulle folk.

Skrevet

ja, den store sterke mannen min skulle ta seg en prat med han når han er edru. Synes det er synd at det skal bli sånn, for han er jo en hyggelig mann, men det kan ikke fortsette sånn

Skrevet

Vi bor også i et slik område, men jeg låser døra når jeg er hjemme alene. Badet er nemlig i 2.etasje og er jeg der oppe for bleiebytte eller bading/legging så hører jeg ikke om noen går inn nede. Vi har opplevd flere ganger at det er dørselgere som står inne i gangen når jeg kommer fra badet (etter bleiebytte) og bare står og venter... Det er ekkelt!!!

Og har ikke noe problem med å skjønne at du synes det er ekkelt med uanmeldt besøk fra en slik nabo. En er gjerne mer sårbar med små babyer/barn i hus...

Skrevet

LÅS DØRA!

Skjønner du opplevde det som ekkelt. Snakk med han når han er edru, og si at han kanskje kan komme når mannen din er hjemme, men ALDRI når han har drukket.

Si du ikke vil barnet ditt skal oppleve alkoholen på nært hold fra barnsben...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...