rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hei, ja da er jeg inne i min 28 uke gitt og siste trimester. oj oj tiden har jo gått litt fort når man ser tilbake. Har værdt heldig så langt og ikke hatt noen plager, har hatt litt vond rygg i det siste, men det kommer å går. Gleder meg så utrolig masse til gullet kommer i april. men er også veldig spent da dette er vår første. Dog veldig etterlengtet, måtte gå igjennom to prøverørsforsøk før vi lyktes. tung ventetid i årene før, men så absolutt værdt det nå! :-) klem
Skrømti Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hei du. Jeg er også nyinflytta her på 3. tri.( termin dagen etter deg) Synes og at tiden at gått utrolig fort, enda fortere enn sist svangerskap egentlig. Det har nok mye med at jeg har hendene fulle med den Lille på 14 mnd. Kjekt å lese at du har blitt gravid etter to forsøk, synes det er litt ekstra når man hører om folk som sliter og det lykkes for. Da kan man ikke annet enn å bli glad!
melkekua™ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hei og velkommen inn til 3.trimester! Her er det kjempemye liv og kjempekoselig ;o) Lykke til videre på ferden!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Velkommen:) Håper vi ikke ses så mye for jeg vil føde nå
Rotekoppen88 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Hei hei Jeg flytter også inn hit nå, har termin 14 april. Det blir min andre. Synes tida har flydd men det gikk lissom ikke helt opp for meg før jeg var på salg og shoppa masse søte gutte klær her om dagen.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Hei hei alle sammen:) Nå kommer jammen jeg etter oxo første dag idag utrolig rart og tenke på,syns ikke det er lenge siden jeg fant ut jeg var gravid:)
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Velommen skal du være!! Lykke til videre i graviditeten....Håper du får en fin tid her inne!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå