Gå til innhold

har noen opplevd det som eg har?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, eg hadd min første dag av siste mens 11 nov, og hadd da mens i 5 daga, og fikk ikke mensen i des eller nu i jan...har testa meg og det va negativt...

ka e det som skjer? ....

e det nån andre som har opplevd nå av det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett mange her som har d probl. Tenke du my på d? D kan ha en invirkning.

Skrevet

Heij =) Jeg har akkurat samme problem.. Hadde siste mens 15 november.. Hm og bare negative tester:/

Skrevet

hei du!

 

Jeg hadde i perioder etter p-pille slutt utrolig merkelige mensperioder.. (fra ca halvår etter p-p. slutt til 3 år etter p-p. slutt)

Hadde perioder fra ca 20 dager til 60 dager..

 

Kjenner ikke din historie, men tenkte jeg skulle fortelle min.

 

Vi er ufrivillig barnløse og etter mange undersøkelser fant de ingen probl med meg.. bare å slappe av.. er det noe jeg vet så er det at TR alltid kommer :(

Skrevet

jeg har ikke hatt mensen siden 10 des.. har aldri drøya så lenge før, lengste er 1uke over tiden liksom, nå er det over 2 uker, men neg test.... så får vel bare vente, hadde litt brund slim på papir etter do besøk en 2 dagers tid 10 jan, men det var det liksom, ikke akkurat noen mens.. så ikke vet jeg

Skrevet

hei, nei det her er det lengste det noen gang har drøyet, men sant nok det, TR kommer nok, får bare smøre meg med tolmodighet...syns bare det har gått så lenge over, tror jeg skal kontakte legen min, leste et sted at om du ikke har hatt eggløsning, så kan det hende at TR ikke kommer...

vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...