mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg banka hardt i bordet, siden det bare var Knerten som kastet opp (natt til torsdag.+ torsdag.) Ingen av oss andre hadde et snev av sykdomsfølelse. Ha.... i natt var det ingen bønn, da var det bare for meg å resignere... tømming av magesekkinnhold og smerter i alle ledd er det som er in nå )) Og siden min bedre halvdel er på messe i dag (jobb) så er jeg alene med 2 små som har fått lov til det meste i dag. Gud signe DVD og andre nymotens ting. Jeg anger allerede på at jeg sa nei da Storebror spurte om han kunne få en DVD i går... Så det er takka, for å være en tanke tøff i trynet... Men sist så ble vi jo smitta i løpet av noen timer. Så jeg trodd jeg skulle unnslippe.
Sara Rompompei Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Usj da ( Det der hørtes ikke noe særlig ut... Jeg har forstått det, at det er omgangsyke som er det som er trendy for tiden. Ungene her i huset har også kastet seg på disse nymotens greiene. Men heldigvis har jeg stått på mitt og nektet å være noe annet enn en satt og riktig så umoderne mamma hihi. Ønsker dere riktig god bedring. Trøsten er at det ikke sitter så lenge i heldigvis... Klem fra
Plutseliten :) Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Nei og nei God bedring og ha et lager med DVD filmer for neste krise Apropos banking.....jeg banket jo på minstemann oppkast og feber hele torsdagskvelden....etter så kjekt hadde sagt tidligere på dagen at dette har vi ikke fått. Har en mistanke at dette er smitte fra bassilusker på Riksen på mandag...og 3 dager etterpå..vrengte alt seg. Dvs at det er vår tur i natt da? Eller? Vi vasker bordet i stedenfor å banke...hva? God bedringsklem til deg!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Næmen kjære deg!!! Det er nesten skremmende dette her, det går jo i runddans denne smitten... Besøket vårt har også begynt å kaste opp, men påstår at det kan skyldes en pølse han hadde kjøpt seg i dag, i en kiosk, men hva skjer da? Jo, at alle de andre som har kjøpt pølse samme sted får samme greia.....og så er vel det noe nytt da, som skal spres rundt............urk.... Jeg får sette på meg et smil, pleie som best jeg kan.....selv om jeg har mest lyst til å sette meg ned og hyle. Sambo har gått ned for full telling nå. Lille rosa og jeg var på besøk hos et vennepar i ettermiddag. To timer etter at vi kom hjem, fikk jeg en sms.........sønnen hadde begynt å kaste opp.....for andre gang i løpet av 3 uker.............. I give up! GOD BEDRING!!!!!
Karomamma Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Æsj, stakkars deg da.... God bedring, alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå