Gå til innhold

På slanker'n....fyttikatta....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, klatten.......siden er ikke helt nede for telling, kanskje er det flere som meg; leser-men-orker-ikke-logge-meg-på.....fordi; jeg tror jeg døøøøøør av sult!

For et par uker siden startet jeg på Grete Roede. Selvsagt er det masssssse mat, men nå synes jeg allikevel det er litt stusselig. Det gikk nettopp opp for meg at det er ihvertfall 15 kilo som venter på å bli smeltet av kroppen min....fyttikatta. Da hjelper det jo ikke med mye sunn mat; det er jo GODIS jeg trenger når livet er tregt!

Det hører med til historien at jeg gikk ned over to kilo første uka og da er det bare tretten igjen....

Sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også på slanker'n og det er i grunn ganske pussig hva man plutselig blir sånn innmari sugen på når man slettes ikke egentlig skal spise det.

Men Velve... 2 KILO Fyttikattahipphurra så flink du har vært!

Her går det jammen ganske så mye treigere. Og jeg har ørtogførtikilo som skal av. En eller annen gang...

Tror det viktigste er at man ikke gir seg, selv om man ikke klarer å leve like sundt bestandig. Eeen gang skal jeg nok komme i mål igjen.

13 kilo er borte før du rekker og snu deg.... Det er jeg HELT sikker på.

Skrevet

Du er kjempe flink,dette klarer du:0)

Jeg også holder på.Gått ned 5kg på 3 uker...

Skrevet

Så flink du er!!!

Å lese her kan jo gi oss andre dårlig samvittighet, men bare nesten altså;-)

Jeg synes det er beundringsverdig hvordan dere står på for å klare dette - forsaker godis og greier!

Men, når det først vises på vekta så blir man vel godt motivert til å fortsette:-)

Skrevet

Så flinke dere er!!

Jeg gjør ingenting og synes slikt er kjeeeeedelig....

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Slanking her og. Har gått inn 23 cm til sammen rundt hele skrotten, men ikke et jævla kilo. Hø??? Er det mulig?? Sånn er det alltid med meg. Alltid må jeg være den tyngste.. Ja, ja.. Like gøy hver gang jeg går på vekta.

Buksa ramla forresten av i skisporet i dag.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...