Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Knerten på ett år har helt slutta å spise noe med klumper i etter at han hadde omgangssyken for to uker siden. Vi feks. er tilbake på 6-mnd middagsglass! Noen råd om hvordan jeg skal få han til å spise normalt igjen. Før spiste han nesten alt!
ukjent Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Sånt kan vel skje fra tid til annen. Bare gi han mosa mat en stund og prøv igjen med biter seinere. Kan hende det går over av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå