klg,2 boys now:) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 vi har bestemt oss for å gifte oss,pga rettingheter på diverse ting.sitter med en del verdier å greit å ha ting på det rene om noe skulle skje en av oss.men dilemaet er da.vi ønsker bare å ha papiret.ønsker ikke å ha selskap og mye oppmerksomhet rundt det.gubben vil at ingen skal vite det.men da kommer dilemaet svigermor kommer til å bli kjempe skuffet trur jeg om vi gjør det å hun ikke blir bedt med på noe..mamma har giftet seg i syden selv uten noe familie så hun har ikke så mye hun skulle sagt,hehe,.men vi ønsker ikke å ordne noe stort ut av det bare for at noen ikke skal bli skuffet..hadde du blitt skuffet hvis noen i din nærmeste familie hadde giftet seg i hemmelighet??
Anne-B. Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Storebroren min gjorde det, og den eneste som ble skuffet, var vel ene tanta vår, som snurtet for den minste ting. Ingen som har noe med hva dere velger å gjøre. Dere kan jo ha et lite selskap senere en gang, som en slags familiesammenkomst, bare. Eller ikke. Deres valg.
blittmamma07 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Broren min giftet deg også i hemmelighet og jeg syns jo det var trist. Men det er da brudeparet sin dag og det er en dag du skal bestemme helt over selv. Alle må respektere det selv om de går glipp av en hyggelig fest. Jeg giftet meg med over 100 gjester og vi kunne fint brukt de pengene litt mer fornuftig Gjør dagen din og gjør den akkurat som DU/DERE vil! Lykke til!
klg,2 boys now:) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 takk for svar.det vi tenke var evt å feire det senere om vi ønsker det,evt feire 2 års bryllups dag eller noe.gubben hater all form for oppmerksomhet å jeg er ikke så glad i det heler..å dette er vanskelig.men som dere sier det er vår dag å vår avgjørelse.
6Ymamma Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Jeg hadde ikke blitt skuffet, fordi jeg synes at det kjempeflott og koselig, bare positivt med det at folk gifter seg, om jeg er til stedet eller ikke er egentlig ikke vesentlig for min del. Det er DERE som skal være fornøyd med den store dagen og ikke eventuelle gjester. Huff, vanskelig å forklare....Men så lenge dere er fornøyd så spiller det ingen rolle hva andre mener, ulike meninger hadde kommet uansett om dere hadde fest med gjester eller ikke. Noen vil jo ha små bryllup, noen store, noen middels, hvit brud, svart brud, rosa, grønn. Middag som kylling, steik, fisk, grilling etc etc etc. Nei,. gjør akkurat sånn som dere ønsker å ha det! =) PS. Du kunne vel ha snakket med din mor om hvordan hun hadde det på sin dag, om hun angrer eller noe=) Bare kjekt å få mere info om ting og tang, sånn som du er på jakt etter nå. LYKKE TIL!
klg,2 boys now:) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 ja det er sant.har ei vennine som gifte seg i utlandet hun angrer ikke på noe sier hun.eneste negativet er mindre gaver:),men det bryr jeg meg ingenting om.trur nok vi gjør det på vår måte så får vi se om de får vite noe om det i det hele tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå