Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 som ikke har så veldig lyst på flere enn ett barn? Har alltid sett for meg at jeg skulle ha to. Nå er gutten min 11 mnd, men jeg føler faktisk ikke for å få flere. Fikk fødselsdepresjon, men er bra igjen nå. Føler liksom press på meg til å få flere, håper jo at jeg skal få lyst på en til etterhvert...
Tussa og Sofie Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Vanskelig det der, for som du sier så kan man føle et press. Om ikke press, så er det ofte forventet fra andre at det kommer en nr 2. Hører jo ofte folk si, nå kommer andre mann og blir det noe søsken til vesla osv. Så skjønner hva du mener. Nå har jeg alltid tenkt meg 2, mens samboer aldri har ønsket seg mer enn 1. Nå er jenta bare 3 mnd her da, så uansett er det tidlig. Men jeg er litt der nå at jeg bare vil ha 1. Nå er vi ferdig med værste kolikk og styr. Det har vært kjempetøft! Hadde jeg vært deg ville jeg bare kooooost meg med den du har og ikke tenke noe på hva andre mener eller synes. Kanskje endrer du mening plutselig om 1 år eller 2. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå