Gå til innhold

Det vrenger seg i livmora mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 9mnd, og er klar som en egg på å få en til!!!

Har bare lyst å begynne prøve med engang!

Men bør vente til vår/sommer, med tanke på husbygging dette året, og slik at jeg kan få med meg litt av jaktsesongen;)

Litt dumt gå høygravid på jakt kanskje? ;) Men er jeg noen måneder skal det nok gå.

Noen andre som er helt sjuk på å få en til, men bør vente litt? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Jeg gikk høygravid i jaktsesongen. Aldri mer.

Ble så misunnelig på samboeren da han gjorde seg klar for dagens jakt. Og enda surere hvis han kom tilbake med fangst.

Men nå blir det ikke flere barn på oss.

Kanskje vente med graviditet til husbyggingen er i boks. For hvis du er en ivrig jeger så er det alltid jakt på et eller annet.

Rypejakt

Skogsfulgjakt

Elgjakt

Revejakt i Odal (den skal jeg ha med meg neste år)

Andejakt

Duejakt

Osv....

Skrevet

haha! du høres litt ut som mæ:)

Kunne også blitt sur hvis samboeren min kom hjem med fangst;)

Tok jegerproven i år, å har ikke fått hvert på jakt, bare på skytebanen, så æ e helt sjuk etter jakt! Bare trippe å vente til den nye jaktsesongen begynner:)

Gikk en turen med vogna i sted, og da fikk æ øye på ei rypa i veikanten. Den gikk å tusla bak busker. kritthvit!!! Kom vel 3meter inn på den. Da kjente æ at æ vil på jakt:)

Har du mange unga?

Gjest irismor
Skrevet

Kun ei jente, hun er snart 2 år.

En ivrig liten jeger =)

Når hun ser ender fly forbi ute så løfter hun fingeren og sier ding ding (pang pang)

Tok jegerprøven i 2004, fikk egen hagle i bursdagspresang i fjor av samboeren.

Og alle bursdager/jul så har det vært jaktpregede ting i gave fra samboeren. Så jakta har liksom blitt preget inn av han =)

Tenkte å skyte opp til storviltprøven nå i februar eller mars.

Skrevet

haha, så søt:)

Jenta mi ska nok få bli med på jakt ho å.

Hvis man drive med jakt sjøl, så e det viktig ta dem med tidlig så dem får et naturlig forhold til det tenker æ.

Æ e fra finnmark, men har bodd 4 år sørpå. Fikk mæ "søring"- kjærest;) Vi flytta om i sommer. Å vi tok jaktprøven sammen.

Han e helt jaktgal! Jakt og fiske om hverandre. Han har virkelig funne lidenskapen sin. Må jo si at sjøl syns æ også det e superarti! Å spesielt når man e så gla i naturen! Så hær går det å i jaktting ved bursdager og slikt. :)

Blir spennanes dra på sin første jakt! Glede mæ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...