Prins05&07C",) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Må innrømme at jeg er ganske lei, ungene er vel mest lik seg selv. Klart de som oftest ligner en av foreldrene, men her er de visst kun lik sambo og hans fam, ifølge hans side. Tar meg ikke nær av det, altså, men blir irritert. Det viktigste er at de er den de er!!
ALIICE Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Djeezus... Har du ikke noe annet å irritere deg over.... Men det er jo tydelig at du tar deg nær av det!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Det virker som du tar deg nær av det. Når du legger ut et innlegg om det her.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg syntes det er kos når noen syntes jentene ligner enten meg eller min mann og etterpå sier så pene de er =0) hi hi
Prins05&07C",) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 Nå spurte jeg hva andre synes om denne saken, og ikke om meg... Ingen grunn til å være så spydige, vel... Snakket m noen venninner om d en dag, og de var lei alle kommentarer de får fra andre.
ALIICE Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Djezuus.... Surr inn ungene dine sånn som Michael Jackson gjør, slipper du at noen ser på dem!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Er jo ikke spydig men den skinner jo i gjennom at du er misunnlig på at de ligner faren sin familie og ikke deg. Jeg blir ikke irritert over at de sier hvem sønnen vår er lik, han er seg selv men selvsagt er han lik noen. Babyen i magen er jeg også spent på hvem blir lik. Jeg bryr meg lite om hvem babyen er lik og irriterer meg heller ikke over at folk sier at gutten min er lik den eller den.
BettyBoob Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 det er alltid sånn at de som er på farssiden av familien synes barnet likner mest på den siden og omvendt her er det ikke så mye snakk om det, pappan og hans familie er jo i australia så da "slipper" jeg å høre på likhetssnakket derfra iallfall og de er veldig opptatt av det selvsagt...
Prins05&07C",) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2008 Jeg synes jeg har verdens fineste gutter selvsagt, inkludert faren. Så det er jo bare fint om de små ligner han, det var ikke slik ment. Og jeg elsker å vise de frem, så her blir det ingen Michael Jackson vri:o) Vi har vel alle ting vi blir irritert over? Sånn som feks dere som ble irritert på meg for dette innlegget...) Ikke meningen å lage et stort oppstuss ut av dette!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Aldri plaget eg noe særlig. Moro at andre kansje legger merke til likheter jeg selv ikke ser like godt. Her er jentene god blanding mellom meg og pappan...eldstemann er heldigvis fryktelig lik meg...godt siden han ikke har noe å gjøre med "donoren". Nesten en mannlig kloning han :-)
d",)~^~^~ Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Syns du fikk unødig mye pes for innlegget ditt, jeg :-) Mange med PMS her kanskje? Jeg skjønner HI godt, jeg. Syns faktisk det til tider er irriterende selv. Noen i vår familie er veldig opptatt av hvem de ligner, særlig at de ligner på hverandre. (Har 3 barn) Og sammenligninga stopper ikke ved utseende, men dreier seg også om særtrekk. Jeg syns det er så utrolig viktig at barn opplever å bli sett som den de er og verdsatt for sin unike identitet og personlighet.
☆Anonymia☆ Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 skjønner godt hva du mener.. her er det sambo han ligner på,og det VET jeg også for det er ikke vanskelig å se det.. ligner ikke på meg i det hele tatt syns jeg,selv om noen er så snille og påpeker at joda de gjør han=) må egentlig innrømme at jeg syns det er litt kjipt at ikke familien kan si han ligner litt på meg også.. men når noen påpeker det der borte så er det bare: ja men han er jo sååå lik på pappan sin i helheten da. yækk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå