Gå til innhold

Noen som har vært i Riga?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har vært der. Ble ikke spesielt imponert over byen for å si det sånn. Ville tatt en tur på spa for det er bra og billig der. Ellers ligger varene litt under norsk pris i kjedebutikkene som Dressmann, BikBok ol.

Skrevet

Gamlebyen er absolutt severdig.

Vi var også på noen ustillinger og museer som var interessante.

Var på noen store kjøpesentre. Ikke spesielt spennende.

Skrevet

var heller ikke imponert over byen og ingenting å shoppe. Men dra ut til Jurmala - 40 min togtur. Der har de flotte spahotell og en fantastisk lang og deilig strand.

Skrevet

mmm så dere anbefaler ikke å dra dit da? hva anbefaler dere da? riga er jo veldig billig seg jeg : )

Skrevet

Syns ikke riga er så veldig fin by.. men masse billig er det der.. Er der hver sommer nesten..

Skrevet

Vilnius er mye finere! Og billigere! Hvis du har råd så anbefaler jeg å bo på Radisson sas der... de har nummer en adressen i vilnius.. ligger perfekt ved et lite torv i gamlebyen... anbefaler en tur med luftballong hvis det er sommer! Vi gjorde det og det var en opplevelse for livet... fikk se hvordan byen var.. fra gamlebyen i sentrum til de fine husene på vei ut.. og skurene og russerblokkene på utsiden... opplevelse! Mindre turister i vilnius også... litt kjekt å ikke høre norsk og handle i norske butikker liksom... mat var veldig godt og billig! Dessert til 12 kroner.. ¨da har man jo råd til to! Hi hi Riga er fint det også, men vilnius er mye finere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...