Gå til innhold

Hvilken mme er best for ømfintlig mage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her fungerer Collett best=)

Skrevet

Er det ikke collett de blir så innmari feite av?

Skrevet

hehe, hvorfor skulle dem bli fetere med collett enn nan og hipp f.eks?

Skrevet

Tja ikke så godt å si. VI har hatt en med mye magevondt...Hipp har fungert best her, men vet ikke om det i den perioden hadde spilt noen rolle. Hatt kolikk og om vi brukte soya, nan eller Hipp var ikke så store forskjellen. Det vi kanskje synes er at magen og bæsjing fungerer best med Hipp. Vi bruker ikke malt eller noe nå.

Skrevet

Vet ikke jeg, har bare hørt at babyene lett blir for tykke av collett. Kanskje den er fetere? Eller kanskje bare et rykte?

Skrevet

HIPP, det er den eneste småtten her i huset ikke blir dårlig av. Den er økologisk også :-)

Skrevet

Vi har brukt NANHA1,som fåes på apoteket, men er ikke helt fornøyd, så lurer på å prøve Hipp, virker som om mange er fornøyd med den.

Skrevet

Finnes det ikke en mme som man får på blåresept som heter Nutramigen? Den er det, så vidt jeg vet, ikke kumelk i - kan jo være verdt et forsøk om man har en baby med veldig sensitiv mage?

Skrevet

Man får den kun på blå resept hvis det er påvist kumelkallergi hos barnet. Hvis man vil prøve den ellers må man betale den selv. Koster ca 250 kr for 3-4 liter, så den er ekstremt dyr...

Skrevet

Nan HA1 brukte vi i starten til jenta vår. Hun fikk mme i tillegg til mm. Men ble litt guffen i magen av den også faktisk så vi gikk over til Hipp og den fungerte utmerket. Collett er H-melk basert, det er nok derfor den er fetere.

Skrevet

Her brukte vi NAN til storesøster når hun var baby og hun gulpa MASSE og sleit med magen.Derfor bestemte jeg meg for å prøve HIPP til minsten nå for å se om d ble mindre gulp av d.Og jeg er mye mer fornøyd med HIPP.(minsten har også prøvt NAN og gulpa opp masse)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...