Gå til innhold

Trodde mageplagene var bedre, har noen opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til beh hos kiropraktor 4 ganger, og lillegutt ble en helt annen

gutt etterpå. Rolig og veldig lite mageplager. Men nå, tre uker etter siste beh, presser han så han er helt rød i ansiktet. Har vanskelig

for å sove på dagen pga dette, er veldig urolig. Så jeg lurer på om plagene kan komme tilbake, eller om de fleste babyer har vondt i magen til tider uansett? Er jo bedre enn var mtp gråt iallefall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA vi opplever det samme nå. tuppa vår fikk 2 behandlinger hos homopat. ho ble helt fin, men sov ikke så mye om natta da. men sluttet helt med å presse og skrike hele kvelden/natta. men nå,snart 2uker etter behandling har ho begynnt å presse og er mer urolig igjen. kanskje man må ha behandling innimellom. må ringe på mandag å høre. typpisk at sånn skjer i helgene og rett før man får penger.

Skrevet

Snuppa mi fikk også behandling hos kiropraktor (2 beh.) og var kjempe fin i 2 uker. Sov fra 20 til 8 ( før behandling var hun våken fra 01 til 05) og gråt en del. Hun ble en helt annen, men nå er det fornadret.

Hun sovner ikke før 00:00 uansett hva vi gjør. Når hun først sovner så sover hun til 10 (våkner for å spise). Ser også at avføringen er blitt grønn igjen og den ble mye lysere etter behandlingen. Tenkte at jeg skulle ringe kiropraktor og bestille time igjen og prøve på nytt. Det skader ikke og 290 kr pr. behandling er ikke så mye.

Skrevet

290kr var ikke mye. jeg betalte 620kr første gangen og 520kr andre gangen hos homopaten. kanskje jeg skal prøve få tak i en kiropraktor. men hva gjør kiropraktoren egentlig??

Skrevet

Kiropraktoren kjenner etter om det er låsninger el. i nakke, rygg eller bekken. Finner han noe, "ristes" dette forsiktig på plass. Låsning kan føre til klem på nerver, som der igjen fører til plager og ubehag

for babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...