Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jenta vår blir 16 mnd når nr to kommer i september. Hvordan gjorde dere med to tette det når mor var på sykehuset? Altså etter fødselen, hvor mye får småsøsken lov til å være på sykehuset? Var pappan hjemme, eller hadde dere familierom?
Pærefrø Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har 14 mnd mellom mine. og da var mamma å henta eldste da vi reiste på sykehuset. dette var midt på dagen da. Så var ho der til dagen etter, og da kom ho og pappa opp på sykehuset.... her så kan de være hele dagen om de vil....pappaen og eldste var hjemme på natta
Nuss Nuss Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Sønnen var 20 mnd da tulla ble født. Tulla hadde startvanskeligheter så vi måtte ligge på sykehuset en uke. Far var hjemme med sønnen og det gikk kjempe fint. På den ene avd hun først var på hadde ikke storebror adgang men der var hun i kun et døgn. De fikk komme og gå som de ville (ikke natt) Så sønnen kun hver annen dag og det var så trist. Satt og gråt etter de var reist for jeg savnet de sånn. Men hvis alt hadde gått normalt hadde vi hatt familierom hvor de også kunne ha sovet.
mammamamut Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hadde ikke det problemet da jeg dro hjem rett etter fødselen. Trives best hjemme liker ikke sykehus. Er 15mnd mellom mine. Mamma var hjemme hos oss og passet eldste når jeg fødet.
rosa og en blå Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 hei! det er 16mnd mellom mine. fikk ikke fam.rom. men det gjorde godt alikavela.- for storesøster vart fort lej av å være på sjukehuset og ville heimjen. so å være der i 2 tima var meir enn nokk for ho. eg fikk ei venninne (nabo) som kom og la jenta vår i senga si og passet henne gjennom visittida på sjukehuset slik eg og pappan fikk være der i "fred" og "ro" når andre familie kom. (hun brukte å legge seg i 18 tida og trengte ikke holde henne oppe mer uansett syns vi da) og ja, pappaen var heime.. får fri 14 dager frå jobb frå den dagen beibin blir født. eller den dagen mor kommer hjem frå sjukehuset, er ikke alle arb.givere som gir lønn da.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Tullene våre er det også 16 måneder mellom. Tulle en var hos besteforledrene og sammen med sin kjære far. Pappa var hjemme med tulla og han var på jobb. Med nr 2 går alt så mye bedre man har gjort alt før hi hi. Måtte ha hastekeisersnitt så måtte bli 4 dager men kunne sikkert dratt før men de ville ha meg der. Tulle 1 kunne være der mye men var der ikke så lenge av gangen. Ikke så artig for henne. Da vi kom hjem var hun hjemme med bestefaren når vi kom med den nye vakre skapningen. Da kunne hun ønske oss velkommen=0)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2008 Takk for svar jenter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå