Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet?? Takknemlig for alle svar! ) www.fertilityfriend.com/home/kristin83
*~2barnsmamma~* Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Slik jeg har forstått det, så pleier tempen å synke sånn rett før man får mensen... Dagen før eller noe sånt.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Stemmer det, men jeg er jo kun på 7 DPO i dag... Blir SUR dersom TR dukker opp i dag!!!! Jeg har hatt stabile lutealfaser på 12 dager de siste syklusene... Vil jo ikke gå tilbake til defekte lutealfaser!
*~2barnsmamma~* Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hmmm...sannelig om jeg vet da...Får håpe at det ikke er TR, men bare kroppen din som spiller deg et puss! X'er fingrene for deg!=)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Tusen takk Englemamma Linn!! Krysser fingrer for deg og ønsker deg også lykke til!! ) Noen andre som mener noe?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Heisann:-) Den charten din minner litt om min chart denne mnd:-) Får dessverre ikke til å legge den inn på nett, bruker ikke fertility friend. Jeg hadde en skikkelig dipp på 7 DPO også, og det må for min del ha vært en festedipp, for tempen begynte å stige igjen dagen etterpå, og stiger enda!! I går testet jeg positivt 4 dager før IKM:-) Krysser fingrene for at du er like heldig som meg denne pp!! Hvis tempen din stiger igjen i morgen vil jeg si det lover godt!! Lykke til!!
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 GRATULERER SÅ MASSE AUG-MAMMA!!!!!!! =) Såååå gøy å høre!! Selvfølgelig sank den ytterligere i dag, og i tillegg flyttet FF EL fra CD 14 til CD 16, dvs at dip'en kom på 5 DPO. (Hvet ikke om det har noe å si, men...) Fatter INGENTING! Men takker for svar, og ønsker deg lykke til i svangerskapet!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Tusen takk:-) min el ble flyttet fra dag 15 til dag 17, så ut som kroppen prøvde å slippe egget uten å lykkes på dag 15 så el ble trukket tilbake, men kroppen gjorde et nytt forsøk på dag 17 og da kom eggløsningen. Du kan enda begynne å stige igjen!! Krysser fingrene!! frustrerende med sånne forvirrende greier!! Har vært temmelig forvirra til tider jeg også:-) P.s: festedipen kan like gjerne komme på dag 5, for det er forskjellig fra person til person når egget fester seg.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Takk for oppløftende ord! =) Hadde selv EL smerter på dag 14, så det er mulig at at det har vært med meg som med deg denne syklusen. At kroppen brukte et par dager på å slippe egget?! Ikke vet jeg... Og ja, veeeeldig frustrerende. Og alt jeg kan gjøre, er jo å vente.... Takker igjen for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå