Gå til innhold

Hmm...hva skjedde med tempen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?? Takknemlig for alle svar! :o)

www.fertilityfriend.com/home/kristin83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det, så pleier tempen å synke sånn rett før man får mensen... Dagen før eller noe sånt.

Skrevet

Stemmer det, men jeg er jo kun på 7 DPO i dag...

Blir SUR dersom TR dukker opp i dag!!!! Jeg har hatt stabile lutealfaser på 12 dager de siste syklusene...

Vil jo ikke gå tilbake til defekte lutealfaser!

Skrevet

Hmmm...sannelig om jeg vet da...Får håpe at det ikke er TR, men bare kroppen din som spiller deg et puss!

X'er fingrene for deg!=)

Skrevet

Tusen takk Englemamma Linn!!

Krysser fingrer for deg og ønsker deg også lykke til!! :o)

Noen andre som mener noe?

Skrevet

Heisann:-)

Den charten din minner litt om min chart denne mnd:-) Får dessverre ikke til å legge den inn på nett, bruker ikke fertility friend. Jeg hadde en skikkelig dipp på 7 DPO også, og det må for min del ha vært en festedipp, for tempen begynte å stige igjen dagen etterpå, og stiger enda!! I går testet jeg positivt 4 dager før IKM:-) Krysser fingrene for at du er like heldig som meg denne pp!! Hvis tempen din stiger igjen i morgen vil jeg si det lover godt!!

Lykke til!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE AUG-MAMMA!!!!!!! =) Såååå gøy å høre!!

Selvfølgelig sank den ytterligere i dag, og i tillegg flyttet FF EL fra CD 14 til CD 16, dvs at dip'en kom på 5 DPO. (Hvet ikke om det har noe å si, men...)

Fatter INGENTING!

Men takker for svar, og ønsker deg lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Tusen takk:-) min el ble flyttet fra dag 15 til dag 17, så ut som kroppen prøvde å slippe egget uten å lykkes på dag 15 så el ble trukket tilbake, men kroppen gjorde et nytt forsøk på dag 17 og da kom eggløsningen. Du kan enda begynne å stige igjen!! Krysser fingrene!! frustrerende med sånne forvirrende greier!! Har vært temmelig forvirra til tider jeg også:-)

P.s: festedipen kan like gjerne komme på dag 5, for det er forskjellig fra person til person når egget fester seg.

Skrevet

Takk for oppløftende ord! =)

Hadde selv EL smerter på dag 14, så det er mulig at at det har vært med meg som med deg denne syklusen. At kroppen brukte et par dager på å slippe egget?! Ikke vet jeg...

Og ja, veeeeldig frustrerende. Og alt jeg kan gjøre, er jo å vente....

Takker igjen for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...