Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 kan man også ha vondt ovenfor navelen? Opp mot brystene? Altså den delen av livmoren...
lise78 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Ja det kan man. Kynnere kan komme lokalt i deler av livmoren. Har hørt at rier starter der øverst. Jeg har kynnere i alle deler av magen
lilleluna7 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Men husk at kynnere i utgangspunktet ikke skal være vonde. De kan være utrolig ubehagelige, gjerne med murringer i nederste delen av magen, men ikke vondt i øverste delen. Da er det mer mot rier. Når det er sagt, kan kynnere overlappe riene når det nærmer seg termin, dvs. at kynnere går over til å bli små maserier. Det gjorde det med meg sist gang.
nå er vi fem Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hei Har hatt masse kynnere siden ca uke 16 (er nå i uke 32) og den siste tiden har de vært vonde, også øverst i magen. Muskelen trekker seg så hardt sammen og "skviser" alt annet av innvoller slik at det også er vanskelig å puste normalt når de kommer. Jeg går regelmessig og sjekker lengden på livmorhalsen siden jeg er gravid med tvillinger og det er bare kynnere som ikke har hatt noen form for effekt. Har også fått beskjed om at for noen kan kynnere være smertefulle, forskjellen er bare at kynnere ikke har "topper" og ikke er regelmessige
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Ut i fra det jeg leser her så er det rier jeg har gått med i hele dag. De topper seg. Hvor lenge kan jeg bli nødt til å gå slik? Flere dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå