~talia~ j'06+10pp Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 ..og fortsatt ingen positiv test... Skjønner ingenting jeg! Er jo ikke så lenge siden vi begynte å prøve, men begynner jo å lure på hva som skjer når jeg siste hadde mensen i 17. november...:S -det er leeeeeng siden jo! Hjelp, anyone.... Ikke at det er så mye å hjelpe med, men... Måtte bare få det litt ut!! Går jo rundt og tror jeg er gravid, men store pupper, litt småkvalme og verking i bekken.... Jaja...
anja,R Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 hei hadde samme problemet i okt fikk ikke mens å testet bare neg. var 63 dager over mens, fikk time hos legen å han mente at jeg ikke hadde hat eggløsning derfor kom den ikke,, han satt meg på pergo får å få syklusen min stabil i gjen, fungerte over allforventning det da, 2 spirer her da,,,, du får ha lykke til videre,,,
Madamina Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg måtte ta blodprøve i forrige svangerskap. Slo ikke ut på urintest. Så få deg en time hos legen.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Viss det ikke er så lenge siden du har sluttet med prev. så kan jo syklusen tulle mye.. Det har iallefall min gjort.. Jeg gikk frå 30sept-07 til 22-12-07og ventet på TR.. Så tro meg, jeg kjenner til frustrasjonen din!! Lykke til;)
Håperpåbaby. Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Begge gangene jeg har sluttet på p-pillen har jeg gått i over et halvt år uten mensen, og så vips så er den i rute igjen, for så å forsvinne igjen, skjønner godt frustrasjonen din, hormonprevensjon er nå dritt! Men ble tilslutt gravid sist vi forsøkte, så har håp denne gangen også, selv om det har gått over 1 og et halvt år nå...
~talia~ j'06+10pp Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Ja, det må jeg si... Funket skikkelig og det!! Så morro med 2.. Gratulerer!
~talia~ j'06+10pp Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Spørs om ikke jeg tar meg en tur til legen ja.. Bare for å få sjekket det opp, uansett om TR kommer eller ikke...
~talia~ j'06+10pp Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 Er snart et år siden jeg sluttet på pillene, og da hadde jeg kun gått 3-4 mnd med dem.. Fikk så innmari migrene, så turte rett og slett ikke mer! Etter det har syklusen vært litt tullete, begynte med 8 uker mellom - så 7, 7, 6 og 5... Så trodde lissom den hadde kommet seg litt...:S Men, venter 1 uke til - tester og så bestiller jeg legetime! Tusen takk for svar alle sammen!
~talia~ j'06+10pp Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2008 Skikkelig dritt ja... Er ikke akkurat lett å prøve på en til!! Masse lykke til til deg!!
Håperpåbaby. Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Takk for det og i like måte=) Var jo så dum at jeg begynte på pilla igjen etter førstemann, men ALDRI mer for min del iallefall.
~talia~ j'06+10pp Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. januar 2008 Har ikke vært hos legen nei.. Men blir nok å bestille meg en time til uka, trenger uansett å komme meg på "den årlige".. Får høre hva han har å si... Kanskje jeg burde få henvisinig til en gynekolog?! Min er jo bare vanlig allmennlege.. Hva syns dere? Har dere vært hos gyn eller fastlege? -dere som har vært..
Håperpåbaby. Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har vært en tur til legen og det han ba om var to blodprøver med to ukers mellomrom for å se om det var naturlige endringer i hormonnivå og div. Har ikke hørt noe og regner da med at alt er ok. Selv om syklusene mine er helt på en snurr.., har begynt å ta temp nå for å få bedre oversikt. Noen som vet om man kan ha eggløsning uten å få mens etterpå??? Skal sparke meg selv bak og ta en legetur til, for å få henvisning til gyn el annet, har vel vært litt vel for tålmodig kanskje, men tok jo så lang tid sist oxo, så hadde vel egentlig regnet med at det skulle ta sin tid, men nå er tålmodigheten slutt kjenner jeg... Taper iallefall ikke noe på å ta en tur du å.
~talia~ j'06+10pp Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. januar 2008 Er nettopp det, bedre med en tur for mye til legen enn en for lite.. Er så kjedelig å gå sånn i uvisshet! Blir litt tullete av det! Ta deg en tur til du og! Noen ganger må man "mase" litt for å få ting som man vil.. Vet ikke om man kan ha eggløsning uten å få mens dessverre...:S
*Drømmer Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Da er vi to! Første dag av siste mens var 18.november.. Men jeg kan ikke si jeg føler meg gravid.. Lagt på med litt, men det er fordi jeg har levd litt usunt i det siste? Hmm.. Tok en test for en stund siden, og den var negativ.. Tror nesten jeg skal dra til legen hvis dette fortsetter.. Sluttet på pillen i august, og har hatt normal syklus siden da, med unntak nå.. Hmm...
VenterJuniBaby!! Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 første dag av min siste mens var 6 november....og jeg har testet negativt nå, men føler det skjer saker å ting...og jeg slutta på pillene for ca 2 år siden, og mensen bruker aldri å være for sein....så sitte her da å kukkelurer å lurer på hva det er som skjer med meg..... :s
*Drømmer Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 Da var CB-test bestillt, og sendt Tror ingensteder at jeg er gravid, selv om vi har prøvd, og mens ikke er kommet enda.. Føler det bare ikke på meg, men man skal vel aldri si aldri?? Kan jo hende jeg ikke har noe symtomer.. :S Men shit så nervøs jeg var da jeg mottok mail der det sto at testen var sendt!
~talia~ j'06+10pp Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 22. januar 2008 Å, hvor har du bestilt det? Hvor mye koster de der? Betaler du med Visa eller får du faktura? Har heller enda ikke fått mensen, tror jeg har hatt litt murringer de to siste dagene, men minimalt....:S Skjønner absolutt ingenting jeg!! Men tar en test til til helga hvis den ikke kommer før det, og er den også negativ så bestiller jeg legetime... Vil bare vite jeg, for hvis jeg ikke er det nå så skal vi vente til 1. mai å prøve på en vårunge til...
Emmeline med spire Skrevet 23. januar 2008 #19 Skrevet 23. januar 2008 Jeg sluttet på p-pillene i september, fikk TR 13 oktober, og siden har jeg ikke sett snurten av ho. Tok test i desember som var negativ... Jeg tenkte jeg skulle kjøpe test idag og teste i morgen. Eneste symptom på at jeg kan være gravid må vel være murringer og ømme brystvorter (noe jeg ALDRI har hatt før) Men jeg tviler likevel... Er over 3 måneder siden jeg hadde mensen, så jeg tar meg en tur til legen snart tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå