Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Er så trist og deprimert, i en krangel så kastet jeg en blomsterpotte på gulvet som knuste. Ved siden av satt samboeren min sjokkert. Har aldri gjort noe lignende, ble så sint at jeg ikke klarte å beherske meg. Hadde lyst til å kaste flere ting, men gjorde det ikke. Han reiste seg opp fra stolen og løp imot meg, holdt meg fast og tok meg inn på soverommet der han så kastet meg på gulvet og jeg ble livredd for at han skulle slå meg men han gjorde heldigvis ikke det. Så mye i livet mitt som går galt nå, det bare toppet seg helt Han sier at jeg er voldelig imot han, er jeg virkelig det ? Prøvde jo ikke å treffe han engang. Men selvfølgelig er det over grensen å miste kontrollen slik, angrer og er deprimert over at situasjonen er blitt så ille.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Nei, du er ikke voldelig. Men han er. Han kastet deg ned på gulvet. Det er voldelig. Hender jeg kaster ting i sinne, og det er bedre en å fysisk gå til angrep på folk. På seg selv kjenner man andre er det noe som heter, kanskje derfor han prøver å skylde alt over på deg?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Dessuten hadde han ikke noe med å ta deg på soverommet. Du er vel voksen og står for dine handlinger.
Amanda- Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 nei.. hadde du kastet den på han.-. ja.. men men... han trenger terapi vist han mener DU er voldelig.
Amanda- Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 enig med den annie.. det med og kaste på rommet..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Er så utanfor at jeg ikke klarer å se klart lenger. I dag så ringte hans mor og det første hun sa var at nå var de informert om at jeg var voldelig og at, men der ga jeg telefonrøret til samboeren min. Ville ikke høre mer Hva skjer med meg ? Går på veggen her snart
blittmamma07 Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Det er mer psykisk vold. Ikke bagatelliser det å gå løs på døde ting, for det er en sterk opplevelse for de som er midt oppi det. Siden du nå føler så sterkt at du angrer kan det jo hende at du ikke går løs på døde ting neste gang. For det er vel egentlig du som har det vondt nå ... På en måte skjønner jeg at han tok tak i deg. han ville vel ikke at du skulle knuse noe mer, du sier jo selv at du hadde lyst til det. Hvis det har toppet seg sånn for deg kan jeg skjønne at du "klikker" men du burde virkelig ikke gjøre det allikavel. Lær deg å behersk tempramentet.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Du har så rett, så rett. Må lære å puste dypt og bare gå vekk isteden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå