Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 er ferdig med permisjonen i november..men blir jo dette året....hvis jeg får plass trenger han ikke begynne før i november ikke sant?
nickoline og supermann Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Får du plass kan du søke om å utsette oppstarten. tror ikke du kan beholde plassen uten å bruke den så lenge. I såfall må du betale for den!
Lykkelig g~g~j Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 bare å søke med en gang, får ikke plass før den tiden uansett.. tror ikke man får tildelt før de er passert 10mnd, og tror eg skrev når eg ønsket plass fra.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 2 unger i bhg til sønnen min begynnte ¨nå etter jul, de har hatt plassene siden august. De måtte betalle for plassene sine da. Begge ungene er født sent på året 2006. Så vil du ha plass må du søke nå.
Regnbuens barn™ . Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Nå går det jo på annsinitet så det kan jo uansett være greit å sette han på liste, og heller gjøre en vurdering om evt oppstart om du skulle være så heldig å få plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå