Gå til innhold

Termin- Kalkulator/ordinær UL/fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at mange bruker terminkalkulator når de finner ut at de er gravide. Jeg har et spørsmål til dere som har vært til ordinær UL og dere som har født: Har dere fått endret termin i forhold til terminkalkulator? hvor mange dager? Når fødte dere evt. ?

Håper det er mange som svarer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte terminkalkulatoren her på BIM. Hos jordmor ble den flyttet to dager i forhold til denne, men ultralydterminen havnet på samme som Bim-terminen.

Skrevet

Terminkalkulatoren sa 12.juni, ordinær ul sa 9.juni. Når jeg føder vet jeg ikke ennå! :)

Skrevet

Brukte babyverden sin termin kalkulator jeg sist og da var menstermin 29 januar UL termin ble 24 januar og jenta kom 27 januar..

Denne gangen har jeg også regna ut på babyverden sin og fikk menstermin 19 juli var på UL i uke 12 og fikk beskjed om at 14 juli passa bedre, skal ikke på ordinær UL før 6 feb. så blir morro og se om den blir 14 eller om den blir flytta frem eller tilbake,.

Skrevet

Termin kalkulatoren her ga samme termin som UL-termin sist svangerskap. Fødte 3 dager før.

Skrevet

Bim-termin 9 juni, ul termin 2 juni...Går ut fra ul termin nå:)

Skrevet

Da jeg gikk gravid med tulla sa både terminkalkulatoren og ul at jeg hadde termin 13.januar. Tulla kom den 28...:)

Skrevet

På førstemann var menstermin (altså terminkalkulator) 1709 mens UL termin ble først 0310... Snuppa ble født 2309 og klart på overtid iflg jordmor som da ikke var i tvil om at menstermin var den korrekte.

Denne gangen ble jeg flyttet fra 1502 til 1402 så davil jeg tro de stemmer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...