Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Går den strengen i overleppa såpass langt ned at den er midt mellom fortennene (den ender i mellomrommet der liksom)? Hvis dere skjønner.. Vet at hvis den er for stram så kan dem få problemer med enkelte ord (tror jeg det var). At den da blir kuttet av. Men den flytter seg kanskje lenger opp etterhvert? Vært hos hs. Hun syns også den var langt nede, å at hvis den ikke flyttet seg når de andre tennene kommer, så må vi til tannlegen. Er det flere som har barn med leppestrengen så langt nede, og som har erfart at den flytter seg når resten av tennene kommer? Når mellomrommet tetter seg mer?
Fikk maibaby06 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Nettopp vært en tråd om dette på skravle;) http://www.dinbaby.com/forum/thread/136574667 De kutter den visstnok hvis den er så stram at de får problemer med talen, men ellers ser de det an hvertfall for de små. Min har strengen veldig langt nede, nå har han 8 tenner i overkjeven, og det er ikke noe mellomrom mellom fortennene lenger (var litt redd for det). Men strengen er der fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå