Gå til innhold

Den strengen som er under overleppa..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går den strengen i overleppa såpass langt ned at den er midt mellom fortennene (den ender i mellomrommet der liksom)? Hvis dere skjønner..

Vet at hvis den er for stram så kan dem få problemer med enkelte ord (tror jeg det var). At den da blir kuttet av. Men den flytter seg kanskje lenger opp etterhvert?

 

Vært hos hs. Hun syns også den var langt nede, å at hvis den ikke flyttet seg når de andre tennene kommer, så må vi til tannlegen.

Er det flere som har barn med leppestrengen så langt nede, og som har erfart at den flytter seg når resten av tennene kommer? Når mellomrommet tetter seg mer?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp vært en tråd om dette på skravle;)

http://www.dinbaby.com/forum/thread/136574667

 

De kutter den visstnok hvis den er så stram at de får problemer med talen, men ellers ser de det an hvertfall for de små. Min har strengen veldig langt nede, nå har han 8 tenner i overkjeven, og det er ikke noe mellomrom mellom fortennene lenger (var litt redd for det). Men strengen er der fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...