Gå til innhold

12.01.08 kom prinsessa vår til verden:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble født i uke 37,med sine 1810 gram og 42 cm:) Har nå vært på nyfødtintensiven i en uke,men vesla ser til å legge godt på seg og er fryktelig flink til å puppe,så da håper vi på å snart få komme hjem:)Sier takk for meg og takk for alle gode innlegg og tilbake-meldiger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis m jenta.men såå liten,1810 gram da man er 37 uker på vei har jeg aldri hørt om.men er glad for at babyen er i fin form=)

Skrevet

Må kanskje legge til at hun hadde ett vekstavvik på 45% pga morkakesvikt(masse blodpropper,så hun har hatt en kvart morkake og klare seg på siden uke 30,legen sa at hun rett og slett er ett under) og svangerskapsforgiftning.Men,er bare kjempe glad for at hun var så sterk og at vi har fått henne trygt til verden,der hun har det mye bedre:)

Skrevet

Gratulerer med en bitteliten og sterk jente:) Kos dere:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta :-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Så flott at det tyder på at alt går bra etter et vanskelig svangerskap. Moren min er født på samme dagen, og skulle man gå etter henne blir hun nok en sterk jente! Og det kan nå se slik ut - siden hun har klart seg så bra tross vanskelige forhold :-)

Lykke til videre, kos dere sammen.

Skrevet

åh så utrolig godt at det endte så bra! Gratulerer så mye med prinsessa di:) kos dere masse masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...