Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hvor lenge pleier dere at barnebursdagene varer? 2 timer? 3? Hva serverer dere? Hvilke kaker er mest populære? Gutten min blir 4 år. Pleier dere å ha noen leker? F.eks. bjørnen sover o.l. Godtepose? ja eller nei? Som dere skjønner så er jeg litt grønn på dette...er første ordentlige barnebursdag vi skal feire.. Tusen takk for svar : )
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 2-2,5 timer er sikkert nok. Her er det sjokoladekake som er mest populært, med nonstop eller lignende på. Hva med å lege en fotballbane kake i langpanne??? Godtepose: JA! Leker? Det har ikke vi hatt hvertfall, men har vært i selskap der ungene "fisket" opp godteposene sine. Da stod det noen under trappa å festa godteposen på, og ungene fikk trekke opp med fiskestang. Moro:) Lykke til:)
Mamma+2 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 2- 2.5 t bruker være nok . Her serveres det pølser i brød/ lompe når de kommer ( tenkte grille ute når ungene kommer - be de komme i uteklær) Så spiser de ute...og kan leike litt...før de kommer inn å får servert kake...da har sønnen bestilt at det skal være Sjokoladekake..Muffins og Gele iallefall. Godepose er visst tingen..selv om jeg er litt imot..så handle ¨på Nille og kjøpe med en pk med flere jo-joer i + slike til å blåse å lage lyd med..så de får en slik ting hver i posen i tillegg til en dropseske og littegrann.
Honningmelon Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Vi skal feire 4-års dag på mandag, og sden varer fra kl. 17-19. Vi kommer til å servere pølse og lompe, sjokoladekake, muffins med non stop og gele. Vi tenkte egentlig å droppe sånn godtepose vi, men har ikke helt bestemt meg. Jeg har aldri vært vant til godtepose, så ser ikke helt poenget.
Honningmelon Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Tenkte forresten å sette opp bilbanen til bursdagsbarnet, og vise fram papegøya vår. Da får jeg vel tida til å gå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå