Gå til innhold

Noen her med Nikon D40?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg dette kameraet igår, og lurte på en ting. Går det ikke ann å se det jeg skal ta bilde av på skjermen? Må jeg se gjennom hullet? Skjønner dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må se igjennom hullet på de fleste speilreflekser...

Skrevet

Grunnen til at man skal se gjennom hullet er at man holder kameraet stødigere da, enn når man står å vingler med kameraet og ser i skjermen. Bildene blir mye klarere og ikke så blurry :)

Skrevet

Det visste jeg faktisk ikke. Det er mitt første speilreflekskamera, jeg ble så gal av at det tok en evighet for det kompakte digitalkameraet å ta bilde. Rakk aldri å få tatt bilde før ungene var langt avgårde.

Skrevet

Har akkurat fått meg selv. Men har kjøpt canon sitt . knallfornøyd. Det som er bedre med ditt er linsa. Den har litt mer kapasitet. Hvis det er det det heter på fotospråket....

 

det blir mye morsommere å ta bilder nå. Det lover jeg!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...