*enfalmawen* Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg kjøpte meg dette kameraet igår, og lurte på en ting. Går det ikke ann å se det jeg skal ta bilde av på skjermen? Må jeg se gjennom hullet? Skjønner dere?
nickoline og supermann Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 du må se igjennom hullet på de fleste speilreflekser...
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Grunnen til at man skal se gjennom hullet er at man holder kameraet stødigere da, enn når man står å vingler med kameraet og ser i skjermen. Bildene blir mye klarere og ikke så blurry
*enfalmawen* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Det visste jeg faktisk ikke. Det er mitt første speilreflekskamera, jeg ble så gal av at det tok en evighet for det kompakte digitalkameraet å ta bilde. Rakk aldri å få tatt bilde før ungene var langt avgårde.
nickoline og supermann Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Har akkurat fått meg selv. Men har kjøpt canon sitt . knallfornøyd. Det som er bedre med ditt er linsa. Den har litt mer kapasitet. Hvis det er det det heter på fotospråket.... det blir mye morsommere å ta bilder nå. Det lover jeg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå