ula ;o) og gutta Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg skal ha klubb på mandag og da kommer det ei som har melkeallergi. Har noen av dere oppskrift på noe godt jeg kan servere?? Skal lage noe gjærbakst med skinke og tomater inni, men tenkte på en kake e.l i tillegg.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Tåler hun soyamelk? for i såfall kan du jo erstatte kumelken med det?? Ellers kan du jo lage smuldrepai med en pakke skogsbærblanding og slik en "deig" oppå..... (mjøl, smør, havregryn og sukker) Er jo ikke kake da......
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Kommer an på hvor du bor, men f.eks på Meny selger de soya is, og den er faktisk veldig god. Så kan du lage eplekake og ha is inntil:) Har hun laktose inntoleranse eller er hun virkelig allergisk mot melk slik at hun må være VELDIG forsiktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå