*1+1=2 små* Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 merker at jeg er sikkelig redd for dette...skal sette inn spiral snart men tenk om den ikke funker og jeg blir gravid igjen?! Nekter å ta abort..men jeg hadde så sykt vondt og problemer under svangerskapet at jeg ikke vil gjøre dette igjen på en liten stund...kroppen min trenger litt tid før jeg blir gravid igjen. Fødsel kan jeg ha igjen når som helst...men den andre delen er det værre med.... uff, måtte bare få det ut
mams-til-tre Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Har det akkurat som deg.... Og jeg skal ikke ha flere barn.. HAr jo tre stk nå, og det er mer enn nok.. hehe. Mannen skal sterilisere seg nå... Det er ikke så dyrt det, og så skal jeg ha P-staven. DA må vi jo ha sikret oss nok...
*1+1=2 små* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 dette var min første og jeg vil virkelig ha minst 1 til...men bare ikke helt enda...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 jeg er å livredd for det. absolutt ikke klar for enda en allerede, så her blir det ikke no action før prevansjon er på plass. om den ikke funker vet jeg ikke hvor jeg gjør av meg
FanteGuri Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er også langt ifra klar til å bli gravid igjen, er ikke sikker på om jeg i det hele tatt ønsker meg flere barn. Har ei sunn og frisk jente på snart 8 mnd, har ikke hatt noen store problemer med henne, men likevel, ansvaret er stort! Svangerskapet og fødselen var plankekjøring, likevel, jeg vil ikke bli gravid nå! Tror jeg hadde fått sammenbrudd, hvis jeg hadde blitt gravid.. Bruker minipille, men man vet jo aldri.
*1+1=2 små* Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 tingen er at jeg godt kan tenke meg flere barn, storkoser meg som mamma...men å gå gravid er jeg sikkelig nervøs for....sterk BL, mye kvalme...sykemeld. nesten hele tiden....20kg opp fordi jeg ikke fikk bevege meg noe særlig....kroppen min trenger ro..så hva gjør jeg om spiral ikke holder? jeg takler ikke abort...så da vet jeg jo at jeg bare må gå gjennom det igjen...men får håpe at hormonspiral hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå