HøstBaby <3 Elias Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Fikk positiv test torsdag og fredag, måtte jo dobbeltsjekke Begynte med litt plager på onsdag, men tunge ømme bryst, men det er gått over igjen. nå derimot har jeg så vondt i venstre siden, kan sammenlignes litt med hold på en måte bare det ligger litt lenger fremme. Ca rett over hoftebenet, kan det være luftsmerter ? Er oppblåst osv, men er usikker på hvor langt nede eggstokken ligger.. Er ca 6 uker på vei, liveredd for å miste nå som jeg gleder meg så fælt
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 hei;) jeg hadde dette også rundt uke 7, var skikkli smertefult, føltes ut som jeg hadde revnet innvendig der en plass eller noe, klarte nesten ikke bevege meg, men dagen etter var jeg helt fin, vet ikke hva dette var men det gikk over og jeg er nå 15 uker på vei;)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Har hatt det et par dager nå, er ikke direkte vondt, mer ubehagelig og det er ikke hele tiden jeg merker det.. Når jeg ligger så merker jeg som regel ikke noe til det.. Er bekymra for at fosteret kanskje ligger utenfor livmora, men da ville det vært mer smertefullt ? Så må jeg jo legge til at det ikke skal mye til før jeg blir bekymret heller da, så skriver det heller her enn å ringe legevakta hele tiden.. Selvom jeg allerede har ringt. Hun ba meg følge med, og om det ble værre skulle jeg ta kontakt, eller hvis det begynte å svi når jeg tisset, mht urinveisinfeksjon.. Så jeg får nesten se det an..
HøstBaby <3 Elias Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Dytter opp, håper på noen fler svar!
callmebecka Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Det er vanlig å få ubehag/ smerter i siden (venstre, over hoftebeinet både foran og bak) hvis du f.eks har forstoppelse, elller det bare er en stund siden du har vært på do. Og det å ha treg mage følger med å være gravid. Dette kan være skikkelig vondt! Jeg trodde jeg hadde en nyresten på gang....men trengte bare gå på do....;o)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hadde det sånn både forrige gang og nå, var forferdelig oppblåst. Hjalp å få gått skikkelig på do;) Sikkert bare luftsmerter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå