Gå til innhold

Utstyrssalg på Barnas Hus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer katalogen på nett?? Gidder jo ikke kjøre inn til Oslo om de ike har noe jeg vil ha. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pleier å legge den ut dagen før så enten i kveld eller i morgen skal den være ute på nett :o) Jeg gleder meg som et lite barn her jeg sitter... he he... har ventet på dette salget nå i over en måned så jeg håper de har noen bra tilbud jeg får benyttet meg av :o)

Skrevet

var innom dem i går jeg, blei knallskuffa.....noe så oppskrytt......

Skrevet

Å? Jeg tenkte meg ivei på mandag for å kjøpe en Simo kombivogn. Vet du om den kommer på tilbud eller? Evt. pris?

Skrevet

hvis du var på jakt etter salget så var det jo ikke så rart du ble skuffa, for salget starter jo ikke før mandagen. De nevner nok ingenting om hva som kommer på salg før på mandag. De har jo reklamert med det store utstyrssalget så jeg har nok litt for høye forventninger så jeg står i fare for å bli litt skuffet selv :P

Skrevet

ingen simo kombivogn på salg dessverre... har vært i butikken å henta avisen nå..

Skrevet

vet salget ikke er før mandag ja *ler* men var der for å se og orientere meg + se i avisen. likevel skuffa.

Skrevet

åjj.. hva var på salg da??:) speeent:)

Skrevet

noen som har lyst til å si hva som kommer på salg?

Skrevet

Ja? hva var på salg? Du som hadde henta avisen..... :)

Skrevet

vogner, bilstoler, senger og litt klær. Ikke sånn alvor til stort salg spør du meg.

Skrevet

kan du som har avisa sjekke om det er salg på stellebord, og eventuelt hvilket??

Skrevet

et stellebord på tilbud, det heter Nicole, til 1599

"Flott stellebord med skuff og hyller, i hvit"

Skrevet

ok, takker:) Er det salg på TFK vognene eller?

Skrevet

TFK joggster twist inkl. stormtrekk til 5299.-

trehjulsvogn.

hardbag utenom til 1899.-

Skrevet

hva med maxi cosi bilstol?? Finner det vel ut i kveld men er da så nysgjerrig. Har solgt bilen i dag så får ikke kjørt å henta avis heller:/

Skrevet

hehe, jeg vet.. jeg har vært nysgjerrig lenge på den avisen.. kommer vell an på hva man leter etter, men trodde det skulle være mye større enn det var...

Maxi cosi er iallefall på tilbud til 999.-

Skrevet

Supert! Takk skal du ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...