Pampers123 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg blir gaaaaaaal!!!Tror det er telefonsalg måneden eller no.. de ringer i ett..
meg & to små vampyrer Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Brønnøysundregisteret. Men tar noen måneder før alle registerne er oppdatert da.
Himmel og hav Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Gå på www.brreg.no, velg privatpersoner og under der finner du det du leter etter. Det kan ta inntil tre mnd før det "virker".
line_n & sara Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 du går inn på brønnøysund registrene, der finner du link videre til reservering...men.. det gjelder ikke hvis du feks for å få liberopakken, registrerte deg m navn og nr, da har du under registreringen godkjent telefonsalg! jeg svarer ikke når jeg ser at det er ukjent anrop, og de ikke legger igjen beskjed i svarern! man kan også søke på nr etterpå, og i telefonterror.no!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Og et tips. Når de ringer etter du er registrert og du forteller med din strengeste stemme at du er reservert mot telefonsalg brønnøysundregisteret, så blir de ganske spake. Gjerne legg på at det er noen måneder siden også
♥Snulder Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Vi reserverte oss for leeeeeeeenge siden, og oppdaterer stadig vekk. Uten at det hjelper nevneverdig! Jeg har simpelthen gått over til å la vær å ta tlf på nummer jeg ikke kjenner, samt på uregistrerte nr. Enkelte ganger så er det en av ungene som tar tlf alikevel, og da informerer jeg kort om at vi har reservert oss for telefonsalg. Men som sagt.... det hjelper minimalt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå