Askepott 3 barnsmor Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hvilken nadre sider enn dinbaby er dere på?Jeg er mest på dinbaby men hender jeg titter innom Nybaktmamma.
lenej :o) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 her på dib, nettby, the daily prophet, arctic scrapbooking, scrapping.no, dinhobby, sol.no og i tillegg mye inne i admin til bitikken min.. alltids ting å gjøre på der så...
Torpekjærringa Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 facebook.com sol.no ellos.no h&m.no finn.no vitytes. ving.no forosslittgale.no
Loyloy Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 www.vi-foraeldre.dk som er fabolous! og min-mave.dk bare for chat innimellom og www.mor-i-islam.dk fordi det er en venninne av meg som driver den, (hun er altså muslim, jeg er ikke.)
Loyloy Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 jeg trodde det var diskusjonssider man mente, men om det kke var det så er jeg også på facebook, myspace, sol, og det jeg kommer over av aviser.....
Askepott 3 barnsmor Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2008 Ja jeg tenkte på diskusjonssider som dib..
Mild, Marcus & Mille Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 ved siden av dinbaby.no så er jeg på: - mvenn.theiforum.com (motiveringsvenninner fra dib) - lavkarbo.no - facebook.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå