Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 har du barn fra før, tenkte på hvordan du gjorde d med jobb å alt d når du var gravid, ser du er ambulansesjåfør.. d er jeg også, har ingen barn fra før.. prøver nå. Tenkte på d er jo en utfordrende jobb vi har, av og til nattjobbing,lange dager osv.. D går jo,men jeg tenkte å høre med deg om dine evt erfaringer, om det var greit ..?
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Er du det ja? Så kjekt. Det er en utrolig bra jobb syntes jeg.. Veldig givende og interessant.. Jeg har ikke barn fra før. Jeg ser for meg en sykemeldig umiddelbart etter at jeg har blitt gravid, en vet jo aldri hvilke fysiske prøvelser en får, og det er fullt av tunge løft. Så når jeg blir gravid har jeg tenkt å jobbe i akuttmottaket. Hvilke utdanning har du da?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 ok. det har jeg tenkt og, ikke akkurat beste jobben å evt ha noen sv.skapsplager i heller, som f.eks kvalme.. jeg er hjelpepleier fra før, så jeg har heldigvis noe å falle tilbake på uansett, hadde tidl jobb på en PU-avd,så d kan hende jeg kommer inn der igjen
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 He, he.. Nei, det er sant! Ikke noe særlig å være uopplagt på den jobben, nei.. Ja, du har nå en fin utdannelse da. Det går jo fint å være sykemeldt fra en jobb, og ha en annen samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå