Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 at han verker i hele kroppen og har vondt i hodet................faen.......nå er jeg LEI LEI LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det neste vi får vurdere nå er avlivning, for å unngå mer smitte!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg prøvde altså å spille fanfare så det skulle hjelåe mot alle disse sykedagene i går,men jeg forutså vel at det kom til å gå denne veien.... om jeg fjerner meg selv og heiingen min, kanskje blir verden frisk igjen...??? Men god bedring likevel!!! Jeg håper ikke det smitter gjennom maskinen i dag heller... jeg har vært heldig så langt :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Usj..........Nå vurderer jeg om jeg rett og slett skal bli en av dem som fortrenger ting og later som om det ikke er der. Hørte faktisk om en slags undersøkelse som var gjort (et eller annet sted i verden) blant kreftsyke mennesker. De som totalt fortrengte sykdommen, hadde bedre utfall enn den gruppen som var helt hysteriske og ikke tenkte på annet!!!! Så, da er det mitt nye jeg. Sykdom, hæ, hvor, nei det har jeg aldri sett!!!!!!!!!!!!!! Så det så! Nå tror jeg jammen jeg skal ta med lille rosa ut i solen:-) Den har vi jo heller ikke sett mest til i det siste!! Sa jeg det! Nei det har jeg aldri sagt!!!
♥Snulder Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg tror jeg slenger meg på den fortregningsteorien jeg!!! Syk? Nei det har jeg aaaaaldri hørt om!!! ;=) God bedring til Attpåklattmannen!!!!
Plutseliten :) Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Det er tydligvis dere som har vunnet i uflakslotteriet i sykdommer denne gangen....dere og Snulder og Pjuskegutt. For han er overhode ikke i form....forkjølet,feber og slapp etter oppkastsjauen på torsdag. Godt vi skal på Riksen på mandag og sjekke han opp litt. Sønn? HVA..jeg nei,det har jeg ikke født;) Uff...ille å fortrenge hele ungen vel.....den deilige lille kroppen,med de store brune øynene og lyse krøllene. Masse god bedring til syke mannen din... drikk kokt vann med 1/2 presset sitron oppi...det hjelper!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå