Pampers123 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Begynner nesten å bli litt nervøs jeg.. Mensen kommer jo aldri..
dama Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 er vel det som er poenget med cerazette.... men du er nok likevel en av de heldige... jeg blødde sammenhengende i minst tre mnder etter at jeg bestemte meg for å slutte... småblødninger, men forferdelig irriterende...
Pampers123 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Heldig?Liker ikke å ikke ha mensen.. Det er litt greit at den kommer når den skal.. Men, ville for all del ikke ha små blødd i ukesvis heller da
litenjente-litengutt Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg begynte på cerazette 3 uker etter fødsel, og jeg har ikke fått mensen igjen. Nå er jenten min snart 4 måneder og jeg har fremdeles ikke fått mensen... tror det er litt forskjellig, for jeg har hørt noen har sagt at de har mensen selv om de går på cerazette. Må legge til at jeg fullammer da,så det kan jo være noe i det og..men vi får se...er jo deilig å slippe mensen da:) Det synes ihvertfall jeg:)
kajak&Daniel Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Ja, det er visst det.. Jeg syns også dette er litt frustrerende.. Da jeg begynte på de, blødde jeg i to uker. Så blødde jeg ikke på iallfall et par mnd. Så har jeg hatt mensen et par ganger etter det. Nå sist blødde jeg en uke, og trodde jeg var ferdig, men så et par dager etterpå startet det igjen... Blir godt å bli ferdig med å amme og kunne begynne med vanlige p-piller.......
MrsLene Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har også mistet mensen. Blødde 2 uker etter at jeg begynte på de, og det var det. Veldig greit å slippe tante rød på besøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå