Gå til innhold

Dere som har hatt EXU..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter operasjonen hadde dere vondt?jeg ble operert på onsdag og er forsatt veldig øm og vond..di sa at det ville være slik i 2 til 3 dager etter operasjonen. ble dere fort gravide igjen? jeg er blitt så redd for å bli gravid igjen jeg..redd for at det skal skje igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg ble operert for exu og de fjernet den ene egglederen. Jeg var kjempeøm en lang stund, det var veldig overraskende for meg siden jeg har sagt tusen ganger i min jobb til lapraskoperte damer at " dette er en liten operasjon og du kan egentlig gå på jobb i morgen!". Særlig! Det er jo dritvondt!

Vet du, jeg skjønner veldig godt at du er bekymret for neste graviditet, men jeg hadde mensen en gang etter operasjonen og så ble jeg gravid:) Viktig å ta tidlig ul neste gang feks i uke 7. Det er fordi man har større sjanse for exu i fremtiden når man har hatt det en gang allerede.

Lykke til høstprøver!

Skrevet

Har man større sjang for at det skjer igjen??jeg trodde sjangsen var mindre så lenge di fjernet egglederen det lå i..?!

jeg ble lovet god oppfølging neste gang jeg ble gravid,med tidlig ultralyd osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...