Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal, det klør som f...

Spesielt på magen! Har fått røde utslett...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også klør i ny og ne. Kan anbefale en krem som heter Aderma på det varmeste! Du får kjøpt den på apoteket. Dyr, men drøy. Farmasøyten anbefalte meg å bruke den på bebisen også ved behov. Den er veldig mild og fin.

Skrevet

det skal jeg love deg.. holder på å bli gal.. mest magen... men har klø pinne til ryggen og.. kjøpte eurax i går .. det funket veldig bra på magen... det eneste jeg vet er at det ikke er farlig så lenge det ikke er inni hånden eller under foten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...