Ladysoul Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Holder på å bli gal, det klør som f... Spesielt på magen! Har fått røde utslett...
tertilus Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg også klør i ny og ne. Kan anbefale en krem som heter Aderma på det varmeste! Du får kjøpt den på apoteket. Dyr, men drøy. Farmasøyten anbefalte meg å bruke den på bebisen også ved behov. Den er veldig mild og fin.
bøllefrøene Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 det skal jeg love deg.. holder på å bli gal.. mest magen... men har klø pinne til ryggen og.. kjøpte eurax i går .. det funket veldig bra på magen... det eneste jeg vet er at det ikke er farlig så lenge det ikke er inni hånden eller under foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå