Gå til innhold

da har jeg kastet ut alt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

av tekstiler på rommet til snuppa.

Hun hoster så fælt og har gjort det lenge så nå tenket jeg at jeg skulle ta en skikkelig rengjøring på rommet hennes og se om det ihvertfall kan hjelpe litt???

Gardiner, sengehimmel, sengekant, dyne, pute, alle kosebamser og gulvteppet hennes ligger nå klart til å få seg en omgang i maskinen.

 

Og mens jeg alikevel er så godt igang, tok jeg liksågodt resten av rommene og badet oppe også.

Skal fortsette med å vaske meg nedover i etasjene.

 

Lurer på hvor energien kommer fra etter 2 våkenetter.

Er vel bare å holde seg i gang så man glemmer hvor trett man egentlig er.

 

Er bare 3 dager siden jeg vasket huset sist, men er utrolig hvor mye støv som egentlig samler ser når man har kattepus.

 

Skal en tur til legevakten når neste buss bestemmer seg får å kjøre oppom her.

Så hvis vi er heldige så får vi kanskje sove godt i rene nyvaskede senger og rom i natt, alle sammen.

 

håpe, håpe....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at du har vært kjempe flink, hadde trengt litt av den energien ja :-)

 

Håper dere får sove godt

Skrevet

Så flink du er:)

Tar du her når du er ferdig?

(så kan du låne vaskehjelpen min neste uke?! hihi...)

Skrevet

Høres slitsomt ut! Flink er du:)

Skrevet

ikke legg inn gulvteppe igjen

sjekk om det hjelper litt

Skrevet

Kan godt forsøke å ikke legge inn teppet igjen.

tar uansett litt tid før det er tørt.

Er bare et lite ett. formet som en sommerfugl som jeg rister og banker minst en gang i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...