Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Da venninnen min skulle begynne på p-piller! Hvorfor i alle dager skulle han det?? Jeg måtte ikke få brystene undersøkt, da jeg skulle begynne på p-piller.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Det er faktisk helt normalt.
wireless wife Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 De kjenner ette kuler og vevsforandringer. Har men det kan man ikke få p-piller. Samme årsak som at de spør etter sykdommer i familien din. Har du familie med historie av blodpropp f eks så kan du heller ikke få p-piller.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Kuler i brystene. Har alltid fått undersøkt puppene jeg, og det av kvinnelige leger også, så tror ikke legen til venninnen din var klåfingra:)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Jeg hadde aldri hørt om det, så jeg ble litt forundret. Godt å høre at det er normalt da.
Mayken Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Er nok helt normalt ja. Har aldri fått undersøkt brystene mine når jeg skal ha p-piller. Men på min første svangerskapskontroll gjorde legen min det.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Har enten blitt undersøkt eller spurt om jeg selv har sjakka om det er kuler i senere tid.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå