Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Er det helt fy fy å ha det kombinert med barn?! Orker ikke mørk sofa... VIL VIL ha lys, hi hi.... Lyst på beige jeg. Eller blir det bare tullball?!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Har ikke det selv, men det kommer vel veldig an på hvilket materiale den er i? Hvis det er skinn eller mikrofiber kan du vel bare tørke av. Annet stoff er jo mer tungvint... Blir jo skitne uten at det er barnas feil også ;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Jaa, sant nok:) Har mørk sofa nå og jeg blir jo nærmest deprimert hver gang jeg skal sette meg ned, he he.... Så lyst på beige. Vi hadde microfiber før, og da satt jo alt seg fast. Støv og alt mulig rart, he he:)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg tror jg hadde blitt stressa av alt griset. Men om du orker så er det jo bare å gjøre det. Evt kjøpe i et materiale du vet er lett å rengjøre ofte:)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Vi har beige mikrofiber. Det går helt fint det med vesla på 16 mnd. Selvfølgelig blir det flekker, men med inpregnering samt flekkfjernershampo for mikrofiber så ser den like fin ut ennå (fjernet masse klissete lakrisfingermerker i går)
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Å ja? Jeg trodde det var så fantastisk..? ;-) Vi har en gammel, rød stoffsofa nå, men har kjøpt mørkbrun skinnsofa. Resten av stuen er lys, så det gjør ikke noe her ;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2008 Mørkebrun skinnsofa skal vi se på også. Må ha to salonger vetdu... Svær stue fått:) Jeg så en mørkebrun vinkelsalong på Skeidar vi skal se på etterpå idag.. stilig! Så den lyse blir jo evt. til litt "penere" bruk da..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Vi har lys krem, 2 sofaer og en stor puff. Masse puter og greier:-) Det geniale er at absolutt ALT stoffet kan tas av og vaskes i maskin. Noe som blir gjort opptil flere ganger i året. Om man søler på en pute, tas kun denne i maskinen på 40 grader med flytende Omo. Like pen etter 5 år!!! Heldigvis er det en tidløs og kul fasong på salongen så den går ikke ut på dato før jeg bestemmer det:-) Vært kjempefornøyd med den. Hadde også mørk salong før og banna på at det skulle jeg aldri ha igjen. Jeg vil også ha lys lys lys:-) Men som sagt, ikke kjøp noe du ikke kan vaske i maskin!!!! Det er mitt heteste tips.
litenjente-litengutt Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Vi har en sofa fra Bolia som er lagd i alcantara(tror det skrives sånn) jeg kan helle et glassrød vin i sofaen og deretter ta en våt klut med vann og vaske det av... ingen flekker etterpå..har nemlig sølt rødvin i sofaen så dette er prøvd ja:) Kaffe flekker gulp, alt mulig bare forsvinner med en våt klut. Så jeg kan ihvertfall anbefale alcantara stoff:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå