Kulå Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Blir litt stressa av alle vitaminene som de fleste tar, er veldig lite flink med sånne ting, men tenkte at det er jo bedre sent enn aldri å beg. Men hvor er det greiest å kjøpe dem da. Helsekost, apotek? Hva med dem i dagligvarebutikken da? Har vel egentlig tenkt på en multivitamin, men vil også forsøke b6 mot kvalme. Noen andre jeg bør ta?
Glad-mamma:) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hei, "Naturlige vitaminer" som man selger på helsekost taes lettere opp i kroppen kontra de som er kunstig framstilt og som selges på apoteket. Multivitamin og B6 høres bra ut. I tillegg ville jeg ha valgt et omega 3-6-9 preparat. Da er Pikasol veldig bra, og i tillegg er det ikke så dyrt.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 På helsekost.. Jeg tar bare: Omega 3 B vitaminer med folsyre;)
Mammaen til Turid Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 tar bare omega3 tabletter jeg.. fikk beskjed av jordmor at har en et normalt kosthold trenger en ikke særlig tilskudd..
Spirevippa Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Høres jo fornuftig ut det jordmoren din sa, det eneste man TRENGER er vel Folsyre den første tiden?!? Litt mye stress med alle disse pillene/pulveret når det man egentlig kan gjøre er å kose seg med et fruktfat og masse grønt til middagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå