knøtte, nr 2 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Noen flere? Spesielt om natten, når jeg helst vil sove. Klarer ikke ligge rolig...! Noen med erfaring og med noen tips?
*bemo* - venter tvillinger:) Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Ååå, plages også så utrolig med dette.. Skal løpe å kjøpe magnesium med første anledning!!!
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Er også plaga med kribling i beina. Har alltid hatt det, men har blitt værre utover i svangerskapet. Magnesium hørtes jo enkelt ut, men jeg er litt skeptisk til å ta noe jeg ikke må nå. Ellers synes jeg det hjelper å opp å gå litt. Må jo opp å tisse og fylle på med Gaviscon et par ganger om natta så da kombinerer jeg:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Kan tyde på jernmangel fikk jeg beskjed om.. Ligger med beina høyt også "trener" jeg litt (står opp på tærne og senker meg ned igjen) så de er skikkelig slitne idet jeg går i seng Vet akkurat hvordan du har det
lamamma Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 jeg bad min akupunktør sette en slutt-å-krible-om-natta-nål førrige uke og det hjalp:D har sovit gott og faktisk ikke tenkt over att kriblinga sluttet før jeg så denne tråden! så fort glemmer man ubehageligheter...
Athene75 Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var veldig plaget med dette før graviditeten. Det som hjalp meg var å drikke Indian Tonic Water.....smaker absolutt ikke noe godt, men smaken blir ikke så ille om en blander det ut med appelsinjuice. Jeg drakk dette før jeg la meg, og de nettene var jeg ikke plaget av rastløse bein
Linnea&Julie Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 jeg er også plaget av rastløse bein, og det eneste som hjelper for meg er å gå..Begynner på kveldene i 9- 10 tiden, og så er det i gang..Jeg går, går og går frem og tilbake i stua, helt til i 2-3 tiden på natten, da er beina slitne og jeg er trøtt, så kan jeg legge meg! Har hatt det sånn i 1,5 mnd. nå...Blir ikke noe problem med nattevåk når babyen kommer,hehe ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå