Bibi m/2 nå (",) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Min ruller begge veiene Han har ikke fått noen tenner enda Spiser middagsglass og grøt Veeeldig sosial, elsker og bli danset med, eller når vi synger sanger Kan ikke reise seg sittende enda....prøver masse, men klarer det ikke Føy til ting deres små kan og ikke ..... kjekt å sammenligne
Grorüd.. Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Ruller begge veier Fått 2 tenner nede Prøver og ake seg fremover Sitter ikke Spiser grøt og middagsglass som din Sover hele natten Snur seg om sin egen akse Klarer nesten og stå i sofaen Kommer ikke på mer jeg....
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Ruller begge veier Åler seg kjempefort rundt omkring (er overalt...) KJem opp på alle fire, men kjem seg ikkje framover Spiser middagsglass, graut,frukt og har såvidt begynt å prøve med skiver Seier mamma, pappa og hei Leiker titt-bø bak gardina Ler så ho hikster når noke er morsomt Stort sett blid og fornøgd Kan sitte,men setter seg ikkje opp sjølv, så det er vi litt forsiktige med Veldig sosial Elsker å leike med storebroren, "jage" han rundt omkring. HAn springer og seier "du kan ikkje ta meg,du kan ikkje ta meg!" og ho etter i ei rasande fart mens ho ler og ler Liker å leike klappe søte, hompetitten og ride ranke. Liker når vi synger Har ingen tenner Kan ikkje stå/reise seg Sover ikkje heile natta Begynner å bli litt uinterresert i puppen (unntatt morning og kveld)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå