Gå til innhold

Idag er jeg 9 dager på overtid...noen flere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10 dager over.. og veeeldig lei. Skal på overtidskontroll på mandag, men kunne ikke regne med å bli satt i gang sa de. Vi får krysse fingrene for at noe skjer i helgen med oss begge:)

Lykke til.

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg, skal også inn på mandag for å sette igang med sånne modningspiller...

Hadde håpet det skulle gå av seg selv men har mistet trua nå egentlig.

Meeeeen...enda 2 netter igjen! Masse lykke til til deg også!

Skrevet

Er 6 dager på overtid jeg! Lykke, lykke til jenter, håper det starter av seg selv for oss alle!!!! Men for de fleste som blir satt igang er man jo moden sånn at det holder med at de tar vannet!!!! Jeg håper sånn på at fødselen starter av seg selv nå snart, blir jeg mer enn 10 dager på overtid får jeg ikke føde på fødeloftet i Stavanger som jeg håper jeg får anledning til!

Skrevet

Jeg er 11 dager over termin, kontroll mandag, så får vi se hva de sier.

føler med dere andre! lykke til.

Skrevet

Er 9 dager over og har overtidskontroll på tirsdag..

Mente riene begynte i natt,begynte slik som forrige gang. Nå har jeg sovet et par timer å ikke kjent noe til dem:(

Skrevet

Er 3 dager over termin i dag, og merker absolutt ingenting:( Men er ikke så langt over som mange av dere andre her.....! Bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

4 dager over i dag, skal også på kontroll på mandag, men håper det skjer noe i helgen da, gikk 4 dager over første gangen.

Skrevet

"bare" 3 dager på overtid jeg, men likevel lei lei lei.... ingen tegn til at noen vil ut heller :( Men lurer på en ting: det stikker nedentil med meg med jevne mellomrom, og jeg har av og til sterkere kynnere. Er det da lurt å bevege seg rundt omkring, eller spiller det ingen rolle om jeg beveger meg eller sitter/ligger?

Skrevet

9 dager over ul termin..slimproppen gikk nettopp..haape haape:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...