EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Endelig var det min tur til å være her hos dere på 3. trimester. Håper på og regner med at hjelpen og støtten er like bra her som på 2. trimester. Utrolig godt å ha BIM i disse dager, begynner å merke mer at jeg er gravid gitt....
1baby,og 1 spire Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Velkommen skal du være. Håper du får en fin tid her.Har ikke vært her så lenge enda selv, men stor trives. Godt å være over på siste trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå