♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Må få laget denne tråden for å "skryte" av hva jeg skal gjøre/har gjort idag. Sendte sambo ut dørene på jobb- der er han til halv seks. Innen 30 minutt etter han dro så hadde jeg: - tørket støv i alle rom - vasket badet - støvsuget badet, soverommet og gangen - samt vasket alle gulv i disse rommene på 30 minutt. Så nå dufter det deilig Ajax Flower vaskemiddel her!! Nå bimmer jeg litt, så skal jeg spise frokost- og så ta resten av huset. Så må jeg på Europris og hente en pakke. Resten av dagen skal jeg slappe av, dusje og stelle meg, lage mat til sambo er hjemme og få besøk av en veninne ikveld. Pjuh!!
Håperpåønskebaby Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Har vært på jobb fra 3 til ca 7. Har sovet litt. Skal gå å se på maling, strier og diverse sånt... Så skal jeg sope, rydde og støvsuge i huset. Hjelpe til med å få sikringsskapet på plass i kjelleren... Holder på å bygge altså.. Så håper vi å få litt tid til å sette oss ned og slappe av sammen i kveld..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Så flink du er!!:-) Jeg skal bare være hjemme med syk liten gutt... Typisk i dag når det er så fint vær, dakkar.... Hvis ikke han hadde vert syk skulle vi egentlig en tur i dyreparken.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Sitter og tenker som bare det. Har egentlig ikke lyst til å gjøre noe i dag. Har en sønn på 20 mnd. som sikkert kunne tenkt seg å leke litt ute, så jeg sitter og manner meg opp til det...hehe. I kveld skal jeg til en veninne og spise god mat : )
simba>>>3gutter Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Sitter å lurer på om jeg skal gå ned å legge bort en stor vask med klær og sette på en ny vask, med barn i barnehagen og jobber der selv er nok klesvask og ta av. Ellers skal vi bare være inne med en litt forkjlølet gutt som hoster og hoster, noen har et råd mot hoste hos en to åring.
-prøverpånytt- Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 I kveld skal jeg og mannen min på julebord. Skal spise mat på Valdemar salonger også er det overnatting på hotell opera i Oslo.Gleder meg kjempe masse!Er ikke gravid lengre så det blir nok store sjangser for at jeg blir full i kveld!hehe!Blir moro!
temi & keli Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Jeg tar hintet.. Jeg skal opp av stolen, tørke støv, støvsuge og vaske gulv ) Takk for sparket!
to små søte Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 hei hei.. har bakt sjokoladekake.. lille jenta vår er 2 år i dag så vi skal feire henne i ettermiddag.. gleder oss til det venter 21 gjester..mange.så har litt å ordne før alle kommer..
rairai Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 åååååååå så flink og heldig du er.. jeg får ikke gjort en dri... jeg, har et bekken jeg har lyst til å gi til noen jeg ikke liker:((
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Har kjørt kjæresten min til flyplassen :-( Og ellers skal jeg pakke (siden jeg flytter snart), rydde og vaske litt, og lage noe god mat og bare være for meg selv og deppe litt :-P BIM og tv-titting er fast på dagsprogrammet
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Så flink du har vært idag da snuppa mi!!!! :D:D Jeg sov fra 00.45 til 1.30 og var våken fram til kl var 5.45......... Sov fra da fram til ca 12.... Nå skal jeg gjøre unna siste shopping i Lillestrøm!
Supertea Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 Jeg tror jeg skal gjøre minst mulig i dag jeg: -Rydde litt kanskje. -Drikke te siden jeg har så vondt i halsen. -Nyte stillheten mens sambo er ute en tur. -Surfe litt på babyting på nettet. -Prøve å bestemme meg for om jeg skal lese boka mi eller spille play station
Bebis120408+150511 Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 jeg stod opp tidlig idag og dro på IKEA med min mamma! fikk sprinkelseng,madrass,kommode osv til prinsessa vår.. kjøpte sengebeskyttelse, sengetøy, babyteppe i fleece osv! moro med handling! fest i kveld.. uten alkohol for min del da;) Nå er det sofaen og se på det vi har kjøpt..jeeeej!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå