Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Etter mange uker med natteuro pga pustinga så ble det ENDELIG en hel natts søvn uten at hun våkna EN eneste gang!!! Hurra for Ventolin og Flutide!!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Godt for både liten og stor kan jeg tenke meg..
tvilling73, 05/07 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Har ei lita på 3 mnd som har vært tett i nesen nesten fra hun ble født..men hun nyser også. Regner med at storesøster som drar sykdom med seg fra barnehagen.. Når ble deres tette? Og hvordan høres de ut da?
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Hun har vært tett og nørrete i nesa og surklete i brystet og "raspa" på utpust. Storesøsken kan dra med seg endel virus ja..eldste går på skole. Slitsomt når de små er syke lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå