Gå til innhold

JIPPI!!!! Minsta sov i HELE natt!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange uker med natteuro pga pustinga så ble det ENDELIG en hel natts søvn uten at hun våkna EN eneste gang!!!

 

Hurra for Ventolin og Flutide!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt for både liten og stor kan jeg tenke meg..

Skrevet

Har ei lita på 3 mnd som har vært tett i nesen nesten fra hun ble født..men hun nyser også. Regner med at storesøster som drar sykdom med seg fra barnehagen..

Når ble deres tette? Og hvordan høres de ut da?

Skrevet

Hun har vært tett og nørrete i nesa og surklete i brystet og "raspa" på utpust.

 

Storesøsken kan dra med seg endel virus ja..eldste går på skole. Slitsomt når de små er syke lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...