Gå til innhold

LEI!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så sint og lei at jeg klarer ikke skrive noe konstruktivt!! Jeg må bare få ut litt frustrasjon!!

Jeg er så lei denne situasjonen at jeg går på veggen snart!!

NÅR dette forholdet blir slutt så skal jeg ALDRI satse på en mann med barn fra før igjen!! ALDRI!! Jeg fatter ikke hvordan man får det til!

Er det ikke det ene så er det det andre. Man har de vanlige kjæreste-problemene, og samtidig får man alle disse problemene med barna hans og biomor i tillegg!!! ÅÅÅÅ!!

Jeg orker ikke mer!!

-Ane

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du, du har vel egentlig allerede funnet løsningen på ditt "problem"?

"NÅR dette forholdet blir slutt så ska jeg ALDRI satse på en...."

Hvis du ikke har det bra i det forholdet og du bare venter på at forholdet ska ta slutt, da synes jeg det er bedre at DU gjør det slutt med kjæresten din.

Litt omvendt psykologi her, ikke meningen at være spydig og hvis du elsker kjæresten din så blir du sint på meg og mitt inlegg å jobber videre med forholdet. Hvis ikke? Ja da har du nok svaret selv tenker jeg..

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Forstår deg godt. Få ut sinnet! Det hjelper!

Et slikt forhold byr på mye mer problemer enn hva jeg hadde sett for meg. Det er sikkert og visst. Hvis forholdet mitt går under, så tror jeg nok aldri jeg kommer til å tørre å satse på en med barn fra før jeg heller..

Siden du sliter såpass i forholdet ditt, men fortsatt er i det, så elsker du han sikkert høyt og prøver å få det til. Men husk: Ha alltid med deg selv i det du gjør. Mister du deg selv, så mister du det viktigste av alt.

Lykke til, Ane!

Skrevet

uff... er i akkurat samme situasjon!

er så lei for tiden at jeg kjenner jeg mister mote den dagen jeg vet at barna kommer.. biomor her er veldig ute etter å lage problemer å vender barna mot meg..

nå som jeg går gravid er jeg da også litt full av hormoner, noe som ikke gjør saken bedre..

men jeg elsker samboern min, og vet jeg ikke får han uten barna.. (og biomor;()

du får tenke over om du orker å leve uten din kjære, eller om det er bedre for dere begge om dere skiller lag...

lykke til Ane:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...