Pærefrø Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg var hos min ex mann i hele natt.... Han lagde middag til meg i går kveld, vi så på film og koste oss som venner. Da han gikk å la seg, tok jeg mot til meg å gikk inn til han for å prate ordentlig... Grein jo lenge før jeg kom så langt da. Jeg fikk forklart han mine følelser, og at jeg nå setter han fri, fri til å gjøre det han vil. Jeg trekker meg fra kampen, jeg har innsett at jeg har tapt. Jeg gav han to mnd på å bestemme seg for hva han vil, for han vet ikke hva han vil. Og nå er jeg blitt så livredd for svaret, at jeg snart går i oppløsning. Han sier han er glad i meg, og han har ikke gitt opp det faktum at det kan bli oss igjen, men som jeg sa, så orker jeg ikke ta opp en kamp jeg vet jeg taper. Han grein i går han også..... Og da jeg gikk på morran i dag, var han på gråten igjen da han spurte om når jeg kom på besøk igjen..... Jeg fikk ikke lov til å kutte kontakten ned til kun det som har med ungene å gjøre, da blei han sinna på meg, så han vil jo ha kontakt.... han vil skrive sms med meg, han vil snakke med meg..... han ville ikke at jeg skulle dra i natt, selv om jeg allerede hadde satt meg i bilen, han ba meg om å komme inn igjen, han ville ha meg der..... Han ønsker å elske meg igjen har jeg forstått, men det går ikke ann å styre følelser.... Nei, nå må jeg bare slutte, ser ikke tastene lengre.... men jeg orker ikke noen kvasse ord, prekner og alt anna dritt nå, jeg trengte bare å få dette ut.... Takk for at du leste....
skorpionfruen Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Huff slike ting er bare så utrolig vanskelig. Skjønner deg så godt. Men sitter å venter på at andre skal ta en avgjørelse for din framtid. Selv om du tildels kan styre det selv så kan du jo ikke trylle fram følelser på mannen du vil leve sammen med. Vil bare sende deg en klem. Tiden leger alle sår (fattig trøst) så uansett hva som skjer så går det seg til. Lykke til og stor klem.
Alba44 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Sender deg en varm trøsteklem. Håper det beste for deg.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Det er ikke akkurat lett alltid, men hva er best for dere alle, både deg, han og barna? Det må nesten dere to voksne sette dere ned og finne utav..for nå virker det nesten som dere har det rimelig elendig på hver deres kant. Nå vet ikke jeg årsak til bruddet mellom dere, men det har jo også noe å si for framtida. Føler med deg i hvertfall...kjærlighet kan også gjøre vondt.
You can do it! Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Stakkars deg, er så fryktelig kjipt å være der du er nå Men det blir bedre, tar bare litt tid... Stor klem til deg.
MammisOgTøffer`n Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Uffa...Så forferdelig vondt å høre...... Må være en grusom situasjon å være i,syns veldig synd pådeg..... Håper dere/han finner ut av det......... stoooorklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå